Ylläpito on vastannut huutoon ja muutoksia bb-palstaan on ehkä tulossa. Ei sellaisia kuin olisin toivonut mutta se mitä olisi helposti toteutettavissa; Eli palsta saatetaan lohkoa kahteen tai useampaan palstaan joissa olisi eri aiheet. Palstojen aiheet olisivat esim: BB-24/7, BB-yleistä, viikko/päivä-tehtävät, Kilpailijat. Miltä tämä palstalaisista kuulostaa? Ja jos tulee useampia palstoja niin löytyykö niille halukkaita palstasefuja?
Laitan oman vastaukseni suoraan ylläpidolle ja liitän siihen linkin tähän viestiin jotta heille selviää myös muiden mielipiteet.. Ja jälleen niitä rekisteröityneinä tehtyjä mielipiteitä toivoisin.
MUUTOKSIA PALSTALLA
14
1515
Vastaukset
- Santtu
Siis vielä nykyisestäkin sekavammaksi. Ei kannata alkaa pilkkoa. Ei kuitenkaan kauaa aiheessa pysytä!
- Erkkola
http://salkkarit.tk
Siinähän se on... - 24/7
mutta taitaa nekin palstat täyttä samaa rataa kuin tämäkin, mutta kannatetaan.
Olisi kuitenkin hienoa jos Suomi24 saisi palstoille sen jutun missä viesti johon on vastattu nousisi ylimmäiseksi.- ainoannikki
juu tää olis hyvä homma. nyt viimex vastattu voi olla alimmaisena tai seuraavalla sivulla. olis hienoo jos uusin viesti nousis automaattisesti ylimmäx.
- hp_guru
Voisin olla Sheriffinäkin...minulkla on kokemuksia moderoinnista: moderoin 4 eri nfoorumilla ja yhdessä foorumissa olen ylläpitäjä. Taitoja siis löytyy.
- vaikka seriffi
niin mä voin sitten ruveta roistoks. Pidetään vaan tää yks foorumi eikä pilkota.
- Eki.
Sinä et tänne suomi24:n sovellu sheriffiksi. Ja vielä vähemmän tälle palstalle sillä sinähän vihaat
Big Brotheria. Tässä tulee lainaus sinun omalta foorumiltasi:
"BigBrother eli BB roskaa?"
"Minun mielestäni BB on tylsää katottavaa. Ja kaiken lisäksi se tulee liian myöhään. Muutaman 15 minuutin kestin, mutta TV sammui sen jälkeen."
Kirjoittanut hp_guru Per Syy 01, 2006 kello 21:07
että näin.
http://www.foorumi24.urli.net/
Löytyy tuolta foorumilta olohuone osiosta.
- liiallisuuksiin
Ei liian moneen lohkoon sentään. Maksimissaan kolmeen. Tässä yhdessäkin jo seuraamista saati sitten pitää useampaa auki samaan aikaan ja päivittää milloin uusia viestejä tulee.
- tai sitten..
Jos palsta jaetaan niin korkeintaan kahteen... Voisi olla BB yleistä ja sitten BB24h/7, mutta ei useampia palstoja jaksa seurailla, menee liian sekavaksi sitten.
- missäperttuprkl
jos todellakin aina se viesti mihin on viimeksi vastattu nousisi ylös. Näin olisi helpompi seurata keskustelua ja mielenkiintoiset aiheet pysyisivät paremmin esillä.
- Menni
Oma palsta missä voidaan keskustella tissi kuvista, jooko? Yks Jallu vois varmaan ruveta sheriffiksi, se on isokokonen ja selvinpäin aika rauhallinen. En oo kyllä varma osaako se surffailla mutta jos joku viittis auttaa alkuun niin kyllä se siitä.
Laita vaan Cesnari operaattorille viestiä niin saadaan homma toimimaan! - EINARI 38
palsta on parhaimmillaan näin. tää on mun mielipiteeni
- Tämä menee niin nopeasti, e...
Uusia aiheita luodaan vaikka sama aihe olisi alapuolella.
Ei tämä ole keskustelua, vaan toisten päälle huutamista.
Mutta vika on yhteisössä, eli liikaa häirikköjä, tai ihmisiä jotka kuvittelee ettei muut tajua / huomaa jotain tapahtumaa.
Liikaa itsekeskeisiä tai sitten nuoria on täällä.
Tehkää jotain että tätä pystyisi seuraamaan! - TAMGUE
haen tämän sivun sheriffiksi, koska vietän täällä aina lähes koko päivän ja voisin valvoo siinä samalla. Eilenkin ois voinut yhen puhujan hiljentää, koska puhu asiatonta tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144