En osaa itse valmistaa vaatteita ja mittatilaustyönä valmistetut vaatteet ovat minulle aivan liian kalliita ja siksi pyydänkin:
olisiko täällä ketään, joka osaisi valmistaa (edullisesti) kuvassa olevan asusteen tyylisen mekon tai edes paidan??
http://img142.imageshack.us/img142/1806/funkytaka76img465x600113605624.jpg
Tämä saattaa kuulostaa hieman typerältä pyynnöltä, mutta olisin todella kiitollinen, jos joku viitsisi auttaa.. :(
Kiitos joka tapauksessa kaikille niille, jotka luitte viestini. Hyvää loppusyksyä kaikille!
PS.Sähköpostiosoitteeni on joka tapauksessa:
au_revoir@netti.fi
Voisiko joku auttaa?
8
1075
Vastaukset
- lupiini
Mikä olikaan pyrkimyksesi?
- ei mainitsemasi
Ikävä kyllä ei mainitsemasi asu ollut jäljellä tällä viitaamallasi sivulla. ehditkö monistaa sen jolain tavalla. Ehkä olisin voinutkin kaavoittaa ja ommella sen sinulle. Yritä uudestaan.
- Apua
Kyseisen mallin kuva löytyy osoitteesta:
http://groups.msn.com/DaigoruFurugoru-AnotherDimension
Kansiosta "Kuvat".. En tiedä kuinka hankalaa kyseisen mallin valmistaminen olisi, mutta minulle ainakin täysin mahdotonta, kun en osaa ollenkaan ommella... - Apua
Ymmärrän kyllä täysin, jos kyseisen asun valmistaminen osoittautuu liian hankalaksi..
- Apua
sen verran, että sillä ei ole mitään merkitystä, minkälaatuisesta/millaisesta kankaasta kyseinen puku valmistettaisiin, eikä sekään haittaisi, vaikkei puvusta aivan samanlaista tulisi kuin kuvassa.. Kunhan saisin puvun, joka hiukan muistuttaisi kuvan luomusta.. Olen näet hulluna kaikenlaisiin pukuihin, mutten ole koskaan saanut itse valmistettua yhtään.. Taidot eivät vain yksinkertaisesti riitä ja kadehdin kaikkia, jotka osaavat itse valmistaa itselleen pukuja/rooliasuja.
- varpu -70
Kannattaa otta yhteyttä oppilaitoksiin (esim. ammattikoulut). Siellä voisi joku valmistaa asun oikein mielellään pientä korvausta vastaan...
- minä olen
kyllä käynyt artesaanin pukuompelija linjan. valmistuin nyt viime keväänä..
- olet puhunut
No, sehän olisi sitten mittatilaustyö. Luuletko, että työ ei maksa? Jos haluat jotain hienoa, siitä pitää kyllä maksaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219