huonoin majoitus suomessa

reissulassie

Mistä majoituspaikoista on huonot kokemukset teillä ?

Minulla ja mun perheellä oli huonoja kokemuksia karviosta viimeisen kerran oltiin oli mökit huonossa kunnossa eli huonosti hoidettu sen jälkeen Yksi vakio kesäretki kohteita on vähemmän

6

6133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yö riitti

Kemin Yöpuu hotelli oli huono

• SrK

Äänekoski. Hotelli hirvi.
      - joskus pohjoisesta tullessa ei enää jaksanut jatkaa matkaa yhteen syöttöön etelään, ja tuli alistuttua tämän hotellin tarjontaan. Aivan kuin jokin kesämotelli.

Loppi. Laakasalon hotelli ja
      Imatra. Park Hotel sekä
      Jämsä. Himos hotelli.
      - tunkkainen ja haiseva huone näissä kaikissa. Yhteisenä ilmeenä myös "UllaTaalasmaa"-sisustus.

• Ei enää ikinä

Todella rähjäinen ja kulunut hotelli ainakin elokuussa 2003. Mm. sohvassa iso repeytymä ka toisessa päässä sohvaa suuri läiskä, aivan kuin joku olisi kusaissut siihen. Muutenkin kulunutta ja nuhruista. Hinta kuitenkin kalliimmasta päästä Vantaan hotelleista.

Lisäksi lentokenttäkuljetus oli huonosti järjestetty; yksi ainoa bussi meni ja oli tupaten täynnä seisomapaikkoja myöten.

Kirjoitin valituksen hotellin johtajalle. Paluupostissa tuli kirje, jossa kiitettiin palautteesta, ei muuta. Meni maine kaikilta Cumulushotelleilta. Törkeää asiakkaiden aliarvioimista. Siellä oli paljon ulkomaalaisiakin asukkaita. Hävetti kyllä, millaisen kuvan Suomesta saavat.

• pettynyt

Itse en yövy enää missään Cumulus hotelleissa, huoneet huonossa kunnossa, aivan kuten sanoit: hotellit kuluneita ja nuhruisia. Olen myös ystäviltäni kuulleet, että he ovat olleet pettyneitä Cumulus hotelleihin, useilla paikkakunnilla.

• aapeli hesasta
        pettynyt kirjoitti:

Itse en yövy enää missään Cumulus hotelleissa, huoneet huonossa kunnossa, aivan kuten sanoit: hotellit kuluneita ja nuhruisia. Olen myös ystäviltäni kuulleet, että he ovat olleet pettyneitä Cumulus hotelleihin, useilla paikkakunnilla.

Porin Cumulus ihan sieltä...Pellossa ainoa hotellintapainen

• Anonyymi

Isäntä tykkäsi (3/5), vaikka vuosisadan helle kuritti vanhan talon vintille majoittunutta perhettämme ilmastoimattomassa huoneessa, jossa aluksi oli myös lievää tupakan hajua. Teinityttö EI tykännyt (0/5), yllätys!
      Koira oli tervetullut ilman lisäkuluja, idyllinen korteeri, tunnelmaa, ystävällinen palvelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe