Saivat juuri päivätehtävän ohjeet. Tehtävänä on sukeltaa altaasta lappuja joissa lukee jokin hyödyke. JOkainen saa sukeltaa kerran ja nostaa yhden lapun. Jos ei saa otettua ei saa yrittää uudestaan. Juhlat muodostuvat niistä tuotteista/asioista joita saavat nostettua ylös.
Päivätehtävä: Sukellusjuhla
8
1746
Vastaukset
- "Kukko-lappua"
Vois olla kerrankin raittiit juhlat.
Jatkuva ryyppääminen alkaa käydä hermoon! - ei voi sukeltaa...
Just meni hulluna aikaa meikkaamiseen, eihän se voi nyt sukeltaa kun menee pakkelit pieleen!
- tehtävä ainakin,
kai nyt jokainen osaa hengitystä pidättää ja sukeltaa?!!
- mm_naisille
Veikkaan ettei ämmät osaa...
- naisia hauku,
mm_naisille kirjoitti:
Veikkaan ettei ämmät osaa...
kaikki onnistuivat!!!!
- esco
Ei nää mitään ja toiseks miten ihmeessä saa niin isot kasat ihraa pysymään pinnan alla :)
- saavat
nyrkkeilyhanskat,saisivat tarpeen vaatiessa ottaa miehestä mittaa,räjähdysherkässä tilassa kun ovat.Selvänä kun ollaan, niin osataan olla.Mutta kun taas saadaan vähän viinaa, niin vanhat asiat tulevat taas mieleen,hampaankoloon on kuitenkin jäänyt jotain.
- hyvät
ne nyrkkeilyhanskat.. =) Saatais riita aikaseksi jo alkumetreillä kun voitas haukkua kaverit jotka ei saa niillä hanskoilla kiinni lapuista veden alla...=D. Pystyiskö siellä veden alla vähän lukea ja valkata niitä lappuja, vai onkohan ne taitettu tms.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481