Minusta on harmi, että tulee enään vaan yksi kirja, joka kertoo Harry Potterista. Minusta olisi tosi mukavaa jos Rowling vaikka kirjottaisi siitä kun Harry on aikuinen ja on vaikka aurori (Jos Harry ei kuole 7 kirjassa) Tai olisi kivaa jos hän kirjoittaisi siitä kun James ja sirius olivat peiniä :D Onko kukaan muu ajatellut samaa asiaa? Ja tietääkö kukaan, että aikooko rowling kirjoittaa enää harry Pottereiden jälkeen kirjoja? :) :D
7 kirja viimeinen
10
806
Vastaukset
- ...
joo
- CarmenitaX
että JKR kirjoittaa vielä jotain muuta sarjaa HP:n jälkeen...
- arvoitukselliset kohdat
Minusta taas on ihan hyvä asia, että hyvä sarja loppuu "ajoissa", kuin että sitä väännettäisiin 50 osan verran.
Rowling on vihjannut jonkinlaisesta Potter-sarjan tietokirjan tekemisestä, jossa selvitettäisiin vähemmän tunnettujen hahmojen historiaa ja muita Potter-maailman mielenkiintoisia ilmiöitä. Ehkäpä sitä kautta saamme tietää hiukan enemmän myös Siriuksesta ja Jamesista. - RonWeasley<3<3
J.K. Rowlinghan on sanonut että seittemännessä kirjassa kirjan 2 päähenkilöä kuolee.. Minulla on pahoja aavistuksia että toinen niistä on Harry, mutta toisesta en ole vielä varma.. :(
- Lehtisyrjän Arska
Minä toivon, että Harry heittää henkesä siinä viimeses kirjassa ja toivon että Hermione kans. Ron vois loukkaantua ja Voldemort nousta valtaan. Kuolonsyöjät vois teurastaa tavallisii typeriä velhoja ja noitia ja rulettaa. SE ois kunnon päätös kirjasarjalle.
- Auringonkukka_92
Lehtisyrjän Arska kirjoitti:
Minä toivon, että Harry heittää henkesä siinä viimeses kirjassa ja toivon että Hermione kans. Ron vois loukkaantua ja Voldemort nousta valtaan. Kuolonsyöjät vois teurastaa tavallisii typeriä velhoja ja noitia ja rulettaa. SE ois kunnon päätös kirjasarjalle.
Kun jaksoitte vastata :) :D
- ajatellen
ne olis Harry ja Voldemort
- sirius <3
ajatellen kirjoitti:
ne olis Harry ja Voldemort
kirjoittaako rowling enää yhtään mitään! sehän on o niin rikas että huhhuh! voihan se tietty muuten vaan kirjotella mut tuskin rahan perässä kuitenkaan...
- kuolonsyöjä Draco
tanzu84 kirjoitti:
Voldemort saa kuolla, mutta Harry ei.
Minun ielestä Harry joutaa kuolla ja Voldemort nousta valtaan. Sillä tavalla vois kirjottaa uuden kirjan uudesta "harryst"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047