Onko kukaa kuunnellu tätä?? suomalaista metallia...
Insomnium
6
726
Vastaukset
viimeks tuli tänään ekaa levyä kuunneltua :) onhan tuo omalla sarallaan ihan kuunneltava bändi, pientä viilausta ja se ois siinä :)
- Caffeinequeen
Insomnium kolahti itselle pari vuotta sitten, ja molemmat albumit on ollu tehokuuntelussa x) Turhan vähän tunnettu bändi mun mielestä. Tulevaa albumia levyarvostelut on kehunut paljon, joten sekin pääsee levyhyllyyn. Uusi video 'Mortal share' löytyy muuten täältä -> http://youtube.com/watch?v=e5IpHczLeV8
- BastardOfBodom
ihan kivaa mättöö. \m/
- hannu huttula
pjäääh..aika tylsää oli...ei mitenkään ainutlaatusta...semmosta uneliasta
- Cryptic
Toimivaa, jos sitä nyt on aluksi kunnon deathia kuunnellut ja insomniumin kipale pärähtää soittolistalta, voi se ehkä jopa tympiä loppuun mentäessä. Tosin itse jo sen verran paljon kyseistä bändiä kuunnellut että..
no tosiaan tullu kuunneltua jo mut pidemmän päälle rupee kuulostaan helvetin tylsältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058325- 1155828
- 565337
- 2895255
- 783911
- 593085
- 672791
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222586Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292549- 462534