Nainen ulkomailta?

Noniin siis olen 25v ja en ole löytänyt suomesta vielä naista joka kunnioittaisi raittiuttani ja muutenkin terveitä elämänarvoja. Niin olen ajatellut jospa sitten yrittäisin tutustua johonkin naiseen ulkomailta. Lähinnä haluaisin kuulla kokemksia
venäläisitä naisista, siis vaikuttaa ainakin heidän ilmoituksissa olevan yleensä miehen tilipussi olevan se tärkeä tekijä. Siis onko kukaan tavannut sellaista naista jolle raha ei ole tärkein vaan aito rakkaus? Ja samalla kysyisin mistä kannattaisi etsiä ,siis onko jotain treffisivustoa olemassa? Kiitos jos viitsitte vastata.

9

1418

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En todellakaan tarkoittanut ihan tollasta mitä pauliina kirjotti. Siis halusin vaan kysyä kokemuksia venäläisitä naisista mutta ei täällä näköjään saa siihen kunnon vastausta. Ajattelin että kun heillä ei ole siellä kotimaassa ihan niinkuin meillä, eli olisivat siten nöyriä eivätkä ajattelis rahaa. Kyllä minulle kelpaisi suomalainenkin nainen ehdottomasti. Siis on minulla ollut ilmoitus netissä mutta ei siihen ole yhtä ainuttakaan vastausta tullut. Oisko juuri tuo että olen liian tavallinen tyyppi kaikinpuolin. Ja tiedän muutaman tyypin joilla on ulkomaalainen tyttöystävä ja he pitävät juuri tuota tavallisuutta ja kiltteyttä rikkautena, ja heillä ei ollut kuulemma mitään flaksia suomalaisten naisten kanssa. En tietenkään yleistä mutta niin se vaan on että en ole ainakaan tähän päivään mennessä tavannut sitä tyttöä. Luonteeltani olen kiltti ihminen (liiankin), oisko siinä syy. Monesti vaan noissa ilmoituksissa nuo ulkomaalaiset naiset hakevat juuri sitä kilttiä miestä.

• myös lainsäädännöllinen

Selvitä myös lainsäädännöllinen puoli, ettei tule myöhemmin yllätyksenä. Esimerkiksi avioerotilanteessa palautetaanko vaimosi lapsineen takaisin Venäjälle.. Tietysti sitä toivoo, että suhde kestää, mutta varautuisin myös pahimpaan mahdolliseen vaihtoehtoon..

• From Russia With Love

Laitapa googleen esim. absoluteagency tai russian bride, alkaa löytyä neitoa pilvin pimein!

Mitä tulee rahan perässä juoksemiseen, niitä haukkoja on Suomessakin satoja tuhansia. Ja vastaavasti joka maassa on niitäkin, jotka pitävät rakkautta tärkeimpänä. Ei sitä tiedä kuin tutustumalla; ensimmäiseen ei välttämättä kannata rakastua. Pyydä aina nainen visiitille Suomeen vaikka viikoksi, käytte leffassa, juttelette ja sillai. Kyllä se hahmottuu pian minkä perässä ollaan. Jätä liian helpot tai liian vaikeat nakit sikseen. Anna mennä kyllä sä osaat.

Venäläiset naiset ( tai ukrainalaiset tai valkovenäläiset ) ovat suomalaisia paljon kauniimpia, naisellisempia ja perhekeskeisempiä - tosin riippuu myös yksilöstä. Eli laita sinne deittipalstan hakuun paitsi Russia, myös Belarus ja Ukraine. Venäläinen nainen arvostaa SUURESTI RAITTIUTTA, sillä niiden omista miehistä valtaosa on enemmän tai vähemmän juoppoa ja kyvytöntä. He arvostavat myös luotettavuutta ja miehisiä otteita siten, että mies suojelee ja rakastaa naista, pitää hänestä huolta ym. Mutta ota vain sellainen, joka haluaa tehdä täällä töitäkin, älä ota mitään edustusvaimoa, joka haluaa törsätä miehen rahoja ja istua kotona lakkaamassa kynsiään. Sillä kaikkea löytyy. Noissa maissa on MILJOONIA nättejä ja fiksuja naisia.

Muista myös että venäläinen nainen on aika vanhanaikainen. Mitään seksijuttuja ei kannatakaan ajatella ensitapaamisilla tai vähän sen jälkeenkään. Muista olla gentleman, sitä he arvostavat enemmän kuin suomalainen nainen. Panosta myös vaatteisiin. Availe ovia, osta joku pikku lahja ensitapaamiselle. Ole suora, avoin ja rehti, miehekäs - mutta hellä.

Kyllä se siitä. Kuten Suomessakin, se eka vastaantuleva ei välttämättä ole se oikea, mutta ajan kanssa Hänkin löytyy. Onnea! Kaikesta näkyy, ettet tyydy vähään. Se on hyvä merkki!!

• PRIVJET

Itse vanhana Venäjän kävijänä sanon että totta puhut,mä kyllä tykkään enemmän noista Ukrainan ja valkovenäjän tytöistä,mutta se on makuasia.Kotimaiset eivät edes ole valitettavasti edes vertailukelpoisia.Sorry mut tää on totuus.

• veneläinen

Aitolla rakkaudella ei osteta ruoka kaupasta.

• Tolkun mies

Jos koyhyys kolkuttaa ovella, rakkaus pakenee ulos ikkunasta.

Miehella on viime kadessa oltava rahkeet elattaa perhe yksinkin. Pohjoismaissa se asia on ihmisilta hamartynyt mutta kaikkialla muualla maailmassa naiset pitavat sita tarkeana parinvalintakriteerina.

• just noin
        Tolkun mies kirjoitti:

Jos koyhyys kolkuttaa ovella, rakkaus pakenee ulos ikkunasta.

Miehella on viime kadessa oltava rahkeet elattaa perhe yksinkin. Pohjoismaissa se asia on ihmisilta hamartynyt mutta kaikkialla muualla maailmassa naiset pitavat sita tarkeana parinvalintakriteerina.

Täällä yksi suomalainen nainen, joka rakkauden lisäksi vaatii mieheltä tietynlaista elintasoa! Jos sanot näin paikassa mikä on täynnä suomalaisia naisia ja miehiä sinut leimataan huoraksi tai siivellä eläjäksi. siksi minulla on ulkomaalainen mies, joka ymmärtää oman vastuunsa perheen elättäjänä. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, että loikoilisin kotona silkkipyjamassa vaan käyn töissä jos mahdollista ja nyt kun jälkikasvua tulossa ja äitiysloma häämöttää niin pidän kodin siistinä ja ruuan lämpimänä kun mies tulee töistä. Suomesta on kuulemma vaikea löytää naista jolla on samalla lämmin syli ja ahkera luonne!

• MR.Walker

se että rahalla on merkitystä etenkin moku suhteissa.Sinun kannattaisi kokeilla jotain kotimaisia uskonnollisia seuroja sillä niistä voit löytää elämän kumppanin.(esim.Lestaadiolaiset)Tai Jehovalaiset.Mukaan vaan niin yhdessä pelastetaan suutari Andersson.

• Hei tajuutsä vai et?

Tottakai rahalla on JOTAKIN merkitystä JOKAISESSA suhteessa maahan katsomatta. Mutta kyllä useimmille venäläisille naisille riittää normaali länsimainen elintaso; se on monille heistä ylellisyyttä. Lue mitä yllä sanottiin äläkä yleistä negatiivisia kuvitelmiasi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe