mikä olis sellainen sivusto,jossa myydään käytettyjä,sekä uusia akvaarioita?jos jollain olis,pistähän tähän maili-osoite.
hjälppiä!!
6
13080
Vastaukset
- Rihma
Käytettyjä ainakin täällä;
http://www.aqua-web.org/forum/viewforum.php?f=10- pulppi
Mutta onko sellaista sivua,jossa on ainoastaan terroja tai akvoja?Onko joku kirppis-juttu...kävin jollain ivulla,jossa oli joku kaupunkikirppis...mikäs se sivu siis olikaan?
- fish KING
pulppi kirjoitti:
Mutta onko sellaista sivua,jossa on ainoastaan terroja tai akvoja?Onko joku kirppis-juttu...kävin jollain ivulla,jossa oli joku kaupunkikirppis...mikäs se sivu siis olikaan?
Aquawebin myydään osasto ja haku moottorilla sana akvaario tai terraario.
Sama pätee herppi.netin myydään palstan saitilla...
- t&h
kyselit sitä kirpparisivuosoitetta. Ainakin semmoinen sivusto on kun:kaupunkikirppari.net
- evita.r
tori. fi, raahe.net/nettikirppis ja huuto.net .
torissa kätevä jutska josta saa valita mistä päin suomea ostaa, raahenetissä myydään raahesta ja huutonetissä voi huutaa tai ostaa suoraan. toivottavasti olin avuksi
- kalaton
Hei!
Mulla on käyttämätön akvaario. Ei kovin iso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897