Ennenkuin epätoivo iskee, niin jos joku tietää Pälkäne/Kangasala alueelta n.100hengen juhlapaikkaa, joka soveltuisi keskiaikaiseen hääteemaan, niin olisi kiva saada vastauksia. Häät ensi kesänä ja epätoivo on jo päällä kun ei juhlapaikkaa löydy!! =( Haaveena vanha kivinavetta tms.
Juhlapaikkoja Pälkäne, Kangasala alueelta?
4
985
Vastaukset
- satunnainen surffailija
Moi,
Hotelli Urku Kangasalla olisi ainakin tiiliseinää, eikä ihan viimeistä modernismia... Pari kertaa olen erilaisissa tilaisuuksissa ollut, ja mun mielestä ainakin sujunut ihan ok.
http://www.hotelli-urku.fi/
Noita "talliravintoloita" sun muita löytyy alueelta varmaan aika paljon, mutta ainakin Hauhon puolelta löytyisi tällainen:
www.miekka.fi
Tuonne en kyllä ole päässyt pihaa pidemmälle.
Lycka till.
SS- MarZu**
Urku on tosiaan todella upea paikka. Suosittelen lämpimästi! Hyvä ruoka, miellyttävä palvelu ja ihana miljöö.
- Ihanainennainen
Menkää naimisiin Pälkäneen Rauniokirkossa!!
- ambrosius brosi
Sopisiko Nuorisoseurantalo Pirtti Kangasalla.
www.kangasalannuorisoseura.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299