Oisko jollain tiedossa tai haluaisiko joku myydä tai antaa Meiju Suvaksen 80- luvulla julkaisemia hyväkuntoisia Lp- levyjä tai kasetteja. Itsellä muutamia jo on, mutta vielä puuttuu joitakin..
Olen pikkupojasta asti tykännyt Meijun musiikista. Meijuhan levytti ensilevynsä 80-luvun alussa, niihin aikoihin, kun synnyin.
Tällähetkellä minulla on sellaiset Lp- levyt, kuin:
Meiju- sis. Tahdon sinut, Tää onnea on.(V-1981)
Meiju- Tottakai- sis. Digi loo, digi lei, Olet mies.(V-1984)
Meiju Suvas- Rakkauden huoneet- sis. Tule tänne tähdelle, Kiinan meren kuu.(V-1986)
Cd- levyinä: Meiju suvas- 20 suosikkia- Viet itsekontrollin. 20 suosikkia- Pure mua ja 20 suosikkia (kannen nimeä en muista). Poptorin vuonna 2004 julkaisema Meijun kokoelmalevy, jossa uudenlaisia sovituksia.
1 kasetti- Meiju Suvas- Pure mua- sis. Pure mua, Aarteesi oon (V-1992)
Olen kiitollinen Meiju- fanien vastauksista ; )
Meiju Suvas
Tuurimus
2
343
Vastaukset
- meijuuuu2
meiju on kova!
tässä videoo eiliseltä keikalta: http://www.youtube.com/user/turboterminator/videos - Anonyymi
Eikö vinyyleitä taas tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034