laura sarja

Hannah

Mitä laurasarjassa (tuli tv1.ssä vähän aikaa sitten 6jaksoa) tapahtui viimeisessä jaksossa. Menikö Laura treffeille sen tauskin kaa ja miten oli terrin laita. Olis kiva jos joku viittis vastata.

19

3925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä en kattonut sitä sarjaa ihan alusta asti, mutta viimesen jakson nyt kuitenkin!
      Eli, Laura kysyi tältä (mä en muista mikä sen parhaan kaverin nimi on..) parhaalta kaveriltansa, että haittaisko sitä, jos se ja Tauski menis treffeille. Se sen paras kaveri kysy kans, ennen sitä, että haittaisko Lauraa jos se ja Sakke menis treffeille. No kumpaakaan ei haitannu, joten Sakke ja se Lauran paras kaveri sai olla yhdessä ja Laura meni Tauskin luo, hoitamaan kylläkin vaan Tapsaa, mutta siinä toivossa että Tauski ois kotona. No kyllä se jossain vaiheessa tulikin kotiin, ja sitten kun Laura lähti Tauski lähti saattaan ja ne suuteli:) Sopi näkevänsä vielä.

Terri(eiks se oo se vaalee hiuksinen, meikattu tyttö?)niin se maalas kuvan Laurasta..ja se vietiin jonnekin näyttelyyn.. siä sitten Sakke ja se Lauran paras kaveri näki sen ja vähä ihmetteli sitä...että miten se Terri oli piirtäny niin Lauraa näyttävän kuvan..no ei siitä sitten muistaakseni sen enempää..

Sitten oli vielä se esiintyminen sillä tanssiryhmällä siä Itäkeskuksessa, se meni hyvin ja Terrikin oli sitä katsomassa jossain ylätasanteella..sitä kuvattiin, kukaan niistä muista henkilöistä ei vissiin nähny sitä, mutta siellä se katseli.

Eli, mä en oo varma mitä kaikkee sä jo tiedät, kun en muista mitkä tapahtu justiin vipas jaksos...mutta Laura ja sen paras kaveri sopi riitansa ja on taas yhtä hyviä ystäviä kun ennenkin. Kaikki päättyi hyvin! Ja sitten se poika siitä tanssiryhmästä joka oli siihen Lauraan ihastunu ,lähti treffeille sen toisen tytön kanssa joka oli siinä tanssiryhmässä, eli senkään ei tarvinnut jäädä yksin. Loppu hyvin kaikki hyvin:)

• mä vaan

jos et ole huomannut, niin ne jaksot tulee uusintana iltapäivisin!!

• hannah

niin tosiaan kiitos...

• fdfsf

joo haista paska

• Anonyymi

Onko tää Tauski nykyine ihmis ken Joni Virtanen

• Anonyymi

Ei oo sama tyyppi!

• Anonyymi

No ei ole :D

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei ole. On vain sama nimi molemmilla.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ovat kaimoja.

• Anonyymi

Tätä sarjaa tehtiin kolme kautta:

Laura (2002)
      Laura kesäleirillä (2004)
      Laura kaupungissa (2005)

• Anonyymi

Tämän sarjan tunnusbiisi on:
      Nylon Beat - Poison

• Anonyymi

Suomenkielinen versio Nylon Beat - Hei D.J. 🎶🎵🎶

• Anonyymi

Televisiosta tullut uusintana viimeksi vuonna 2012.

• Anonyymi

Nuo kaikki kolme kautta löytyy YleAreenasta nimellä "Lauran Elämää"

• Anonyymi

📺📺

• Anonyymi

Hyvä sarja, harmi ettei tehty enempää

• Anonyymi

Aina voi uuden tehdä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3374
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1923
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1896
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1847
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1429
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1339
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe