Mitä laurasarjassa (tuli tv1.ssä vähän aikaa sitten 6jaksoa) tapahtui viimeisessä jaksossa. Menikö Laura treffeille sen tauskin kaa ja miten oli terrin laita. Olis kiva jos joku viittis vastata.
laura sarja
19
3925
Vastaukset
- mä
mä en kattonut sitä sarjaa ihan alusta asti, mutta viimesen jakson nyt kuitenkin!
Eli, Laura kysyi tältä (mä en muista mikä sen parhaan kaverin nimi on..) parhaalta kaveriltansa, että haittaisko sitä, jos se ja Tauski menis treffeille. Se sen paras kaveri kysy kans, ennen sitä, että haittaisko Lauraa jos se ja Sakke menis treffeille. No kumpaakaan ei haitannu, joten Sakke ja se Lauran paras kaveri sai olla yhdessä ja Laura meni Tauskin luo, hoitamaan kylläkin vaan Tapsaa, mutta siinä toivossa että Tauski ois kotona. No kyllä se jossain vaiheessa tulikin kotiin, ja sitten kun Laura lähti Tauski lähti saattaan ja ne suuteli:) Sopi näkevänsä vielä.
Terri(eiks se oo se vaalee hiuksinen, meikattu tyttö?)niin se maalas kuvan Laurasta..ja se vietiin jonnekin näyttelyyn.. siä sitten Sakke ja se Lauran paras kaveri näki sen ja vähä ihmetteli sitä...että miten se Terri oli piirtäny niin Lauraa näyttävän kuvan..no ei siitä sitten muistaakseni sen enempää..
Sitten oli vielä se esiintyminen sillä tanssiryhmällä siä Itäkeskuksessa, se meni hyvin ja Terrikin oli sitä katsomassa jossain ylätasanteella..sitä kuvattiin, kukaan niistä muista henkilöistä ei vissiin nähny sitä, mutta siellä se katseli.
Eli, mä en oo varma mitä kaikkee sä jo tiedät, kun en muista mitkä tapahtu justiin vipas jaksos...mutta Laura ja sen paras kaveri sopi riitansa ja on taas yhtä hyviä ystäviä kun ennenkin. Kaikki päättyi hyvin! Ja sitten se poika siitä tanssiryhmästä joka oli siihen Lauraan ihastunu ,lähti treffeille sen toisen tytön kanssa joka oli siinä tanssiryhmässä, eli senkään ei tarvinnut jäädä yksin. Loppu hyvin kaikki hyvin:) - mä vaan
jos et ole huomannut, niin ne jaksot tulee uusintana iltapäivisin!!
- hannah
niin tosiaan kiitos...
- fdfsf
joo haista paska
- Anonyymi
Onko tää Tauski nykyine ihmis ken Joni Virtanen
- Anonyymi
Ei oo sama tyyppi!
- Anonyymi
No ei ole :D
- Anonyymi
Tuossa ois vuodelta 2019 juttua myös Tuskin näyttelijästä, mutta on maksumuurin takana:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1fed0ea3-aa3b-4a05-b63f-68452009c967 - Anonyymi
Ei ole. On vain sama nimi molemmilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ois vuodelta 2019 juttua myös Tuskin näyttelijästä, mutta on maksumuurin takana:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1fed0ea3-aa3b-4a05-b63f-68452009c967Tai siis pitää olla tunnus tuonne, että voi lukea tuon :)
- Anonyymi
Ovat kaimoja.
- Anonyymi
Tätä sarjaa tehtiin kolme kautta:
Laura (2002)
Laura kesäleirillä (2004)
Laura kaupungissa (2005) - Anonyymi
Tämän sarjan tunnusbiisi on:
Nylon Beat - Poison- Anonyymi
Suomenkielinen versio Nylon Beat - Hei D.J. 🎶🎵🎶
- Anonyymi
Televisiosta tullut uusintana viimeksi vuonna 2012.
- Anonyymi
Nuo kaikki kolme kautta löytyy YleAreenasta nimellä "Lauran Elämää"
- Anonyymi
📺📺
- Anonyymi
Hyvä sarja, harmi ettei tehty enempää
- Anonyymi
Aina voi uuden tehdä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337