Onko kukaan matkustanut välilaskulla Prahaan Kööpenhaminan kautta?Olen katsonut matkoja helmikuulle Supersaverin kautta ja suurimman osan lennoista antaa menomatkan välilaskulla.Tosin Kööpenhaminassa ollaa 8.20 ja lähtö jo 9.30 eli kauan ei joudu odottelee.Ja vielä on lähtöportit lähekkäinen?
Välilasku Kööpenhaminassa
Sunny
3
783
Vastaukset
- Tsekkimatkat
Aika usein olen välilaskun kautta matkustanut, mutta kertaakaan ei ole liian kiire tullut. Aikaa on jäänyt kahvittelullekin.
- Pragaman
Kööpenhaminan kentällä on selkeät opasteet ja muutenkin on kiva kenttä. Mieluummin itsekin lentäisin Prahaan välilaskun kautta kun se tuo matkustamiseen enemmän fiilistä mennä määränpäähän jonkin paikan kautta.
Hyviä matkoja kun aika koittaa.
- Hesasta ei oo
myöhäsä, niin homma OK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012