on!!! Dingowebin vieraskirjass oli jonkun viesti >> jännä juttu. onko ulko- vai kotimainen. tuttu vaiko tuiki tuntematon. nimi vain niin tutunoloinen. hmmm.
" Rubato Music on yksityinen tuotantoyhtiö, joka tuottaa laadukasta musiikkia... ( http://www.rubatomusic.com/inproduction.htm ) TUOTANNOSSA JUURI NYT/IN PRODUCTION: EVE "
Onks eve tekemäs uutta musaa vai onks tää jotain tuontitouhuu???
mikäs juttu
6
725
Vastaukset
- ......
Oliskohan Eveltä uutta musiikkia tulossa, joskus ainakin siitä on puhuttu että tulisi levy!
- Neumann4-ever
Ois ihan mahtavaa jos Eveltä tulisi oma levy!! Kyllä se olis ostamisen arvosta ihan heti.. Eveä ja Dingoa tulee aina kuunneltua.. :)
- .....
Neumann4-ever kirjoitti:
Ois ihan mahtavaa jos Eveltä tulisi oma levy!! Kyllä se olis ostamisen arvosta ihan heti.. Eveä ja Dingoa tulee aina kuunneltua.. :)
Tai sitten se on se Amerikkalainen Eve...siel sivulla ei ollut mitään infoa.
- evvevevevevevveve
..... kirjoitti:
Tai sitten se on se Amerikkalainen Eve...siel sivulla ei ollut mitään infoa.
se varmaan se miljoonia myynyt amerikkalainen EVE tulee ja nauhoittaa levyn suomalaiselle pikkulevy-yhtiöll.
Just nyt parhaillaan se on jossain itä-helsinkiläisessä studiossa tekemässä lauluja, mä näin kun se meni 7 henkivartijan kanssa Mellumäen metroon!!! - nipan äidin naapuri
evvevevevevevveve kirjoitti:
se varmaan se miljoonia myynyt amerikkalainen EVE tulee ja nauhoittaa levyn suomalaiselle pikkulevy-yhtiöll.
Just nyt parhaillaan se on jossain itä-helsinkiläisessä studiossa tekemässä lauluja, mä näin kun se meni 7 henkivartijan kanssa Mellumäen metroon!!!en tie kumpi eve on kysees,mut eveltä itseltään kuulin et on levy tekeillä,ilm. ens vuoden puolella julkastaan!
- .....
nipan äidin naapuri kirjoitti:
en tie kumpi eve on kysees,mut eveltä itseltään kuulin et on levy tekeillä,ilm. ens vuoden puolella julkastaan!
Aivan loistavaa jos uutta musiikkia julkaistaan!!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249