Kysymys jusa_ lle

maanu

Kerropas jusa_ meille kaikille:
kun osaat kirjoittaa noin hyvin noita englanninkielisiä juttuja näille kaikille osastoille, milloin opit kirjoittamaan myös otsikon englanniksi?

olisi helpompi jättää lukematta.

10

2303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanan

COPY PASTAAJA

• hahhah!!!!

Nyt tuli aidosti hyvä vitsi!

• Olet häirikkö

Kaikki eivät hallitse englannin kieltä. Tämä palsta on SUOMI 24 palsta. Mene öykkäröimään englanninkielisille sivuille.
      Suorastaan kuvotat minua.

• teitä kaikkia

Käsittääkseni tämä on vitsipalsta.
        Jusan vitsit ovat hyviä vitsejä, ei koskaan tyhjänpäiväistä öykkäröintiä.

• maanu
        teitä kaikkia kirjoitti:

Käsittääkseni tämä on vitsipalsta.
        Jusan vitsit ovat hyviä vitsejä, ei koskaan tyhjänpäiväistä öykkäröintiä.

Jusa_ on paha häirikkö, kun hän laittaa houkuttelevan suomenkielisen otsikon, mutta sitten tarinoi englanniksi.

Jos Jusa_ opettelee kirjoittamaan myös otsikon englanniksi, hän ei ole enää häirikkö.

Miksi Jusa_ et kirjoita otsikoita englanniksi, miksi ???

• niin ei

voi kauhalla vaatia.
        mitä et ole itse koulussa opetellu maailmankieltä. nyt taitaa ...ttaa raskaasti.

varmaan kans äänestät vasureita kun sun omat aivot ei riitä tuottaan sulle sun omaa rahaa tarpeeks. varmaan oot kirjastossa noikin ihme kommenttis käyny kirjottamassa.

jenkkivitsit englanniks rulettaa. You juntti, stay out! mikä hel..tin kuningas sä luulet olevas?

• luke 11

En ymmärrä noita jusan juttujen kommentointia tossa hengessä. Ne jututhan on parhaasta päästä täällä. Miksei niitä voisi lukea. Ja jos ei osaa englantia, niin sivun voi sulkea.
      Ei ymmärrä.

• mielipiteeseen

jusa kirjoittaa VITSEJÄ, niin olen ymmärtänyt, että niitä tänne kuuluisikin kirjoittaa. "ärpee"- jutut ja "Satusedän" kipeät jorinat eivät ole vitsejä! Jollei ymmärrä kieltä, voi aina hypätä jutun yli.

• vikke 19
        mielipiteeseen kirjoitti:

jusa kirjoittaa VITSEJÄ, niin olen ymmärtänyt, että niitä tänne kuuluisikin kirjoittaa. "ärpee"- jutut ja "Satusedän" kipeät jorinat eivät ole vitsejä! Jollei ymmärrä kieltä, voi aina hypätä jutun yli.

Ja jos on avannu jutun, mistä ei ymmärrä, onko elämä menny pilalle?

• Tabbho
        vikke 19 kirjoitti:

Ja jos on avannu jutun, mistä ei ymmärrä, onko elämä menny pilalle?

"Voi ei, mää avasin tän jutun! Ja tää on enklannix!! Nyt mun on pakko lukee tää, miks ne ei oo tehny jotai 'edelline' nappulaa että näistä pääsis pois muutaki ku rullaamalla alaspäi"

Prkl maailma helpoin kieli nationalistit.

"Suomi24 suomalaisille YEAH!"

Opetelkaa sitä enkkua, ei oo vaikeeta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      93
      1114
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe