MISS SUOMEA EI KIINNOSTA KILPAILUT

ENÄÄ.....

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1237223

Onhan leuhkaa puhetta naiselta joka ei ole voittanut mitään Miss Suomikisojen jälkeen. Puhuu noistakin kisoista kuin olisi jo käynyt ne voittamassa...
Noin ruma missi kun on niin ei se ihme että into kisailla lopsahtaa....

9

1816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsoin samaa!

Mutta Ninnihän onkin täys ääliö...mitä sitä tunkee mihinkään missikisoihin jos ei sitten kiinnostakkaan kisailla niitä kisoja jotka miss suomelle kuuluu!! Ninnille oli vaan tosi kova paikka kun itse kuvitteli voittavansa miss universumit kevyesti ja sit jäikin jonnekin kauas häntäpäähän...aivan oikein sille ämmälle!! Tuli oikeen rytinällä alas sieltä itse kyhäämistään pilvilinnoista...
      Itserakkaus on oksettavaa kun se saa liian suuret mittasuhteet kuten Ninnin kohdalla...eikä kyse ole kuitenkaan edes kauniista tytöstä! Aivan tavis ämmä joka luulee olevansa kaunis...

• dittius

Kun se on se tapa että kun alunperin sanoo, ettei minua kiinnosta kun voi olla ettei pärjää niin sitten on valmiiksi jo pohjustanut sen, niin ei ole niin noloa hävitä...

• kaunotar*

joka ei välitä mitä lotkauttaa kun on niin tunnettu ja kaunis oman kansansa keskuudessa VAIN! naurettava pikkutyttö

• kaunotar*

tiedättekö että tuota tyttöä ei tunnistaisi edes missiksi helsingin kaduilla tai yössä. kukaan ei huomaa, sekös vituttaa ja ketuttaaa

• paitsi en ole,mut se on asia erikseen,sehän on ruma kun irvan p...!!ei tollasella naamalla ja asenteella pärjää missään kisois vaik on kuinka missi suomi!!!ääk!!

• blackmagictiger
        tyttölakeuksilta kirjoitti:

paitsi en ole,mut se on asia erikseen,sehän on ruma kun irvan p...!!ei tollasella naamalla ja asenteella pärjää missään kisois vaik on kuinka missi suomi!!!ääk!!

NO JOS EI NINNIÄ KIINNOSTA NIIN ENTÄS KAROLIINAA JA SINIÄ

• Eestiläinen

Katsoin MTV3 sivuilta, että Ninnin paino on melkein 10 kg enemmän kuin toisilla samapituisilla tytöillä (175cm/62) ja muiden nähden se on todella lihava, ei ihme miksi ei kinnosta...

• Ulkomaalainen

Katsoin MTV3 sivuilta, että Ninnin paino on melkein 10 kg enemmän kuin toisilla samapituisilla tytöillä (175cm/62) ja muiden nähden se on todella lihava, ei ihme miksi ei kinnosta...

• e-irmeli

Tyhmä tapaus kun hänen juttujaan kuuntelee. Oli kisan lopuksi tokaissut: "tämäkö jäi käteen ja kun silti viikon söin kukkakaalia" Voitte arvata menestyksen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7853
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3607
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2605
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe