Mun pehmokoirien nimet on muutes:Kita,ox,amen ja awa.
Mun pehmokoirien.............................
6
475
Vastaukset
- SamppaJamppa
...nimesin kullini Looordiks. Molemmilla kuminaamarit silmillä
- Lordipeikko
Aha...Kenties säkin oot Lordi-faneja,vai oonko väärässä??Mun mielestä Lordi on maailman-kaikkeuden paras.
- Lordipeikko
Sitten mulla on sellanen seeprakuvioinen pehmokäärme.Taidankin nimetä sen Mr Lordiks.Se olis hyvä nimi sille,vai mitä??
- Awa
Lordipeikko kirjoitti:
Sitten mulla on sellanen seeprakuvioinen pehmokäärme.Taidankin nimetä sen Mr Lordiks.Se olis hyvä nimi sille,vai mitä??
...Kiva :) Mä taas aijon aikuisena adoptoida lapsen Etiopiasta ja jos se on tyttö niin saa nimekseen Awa :) I LOVE that name!
Muuten Lordipeikko,kuinka vanha olet?
Oletko muuten tyttö?
Mä oon 14 :) - nimim.Tiina♥☻☻
Awa kirjoitti:
...Kiva :) Mä taas aijon aikuisena adoptoida lapsen Etiopiasta ja jos se on tyttö niin saa nimekseen Awa :) I LOVE that name!
Muuten Lordipeikko,kuinka vanha olet?
Oletko muuten tyttö?
Mä oon 14 :)noo hyyi & lol joku lordi. Voi teitä penskoja. Jos hevistä tykkäätte, niin kuunnelkaa vaikka Dimmy Borginia. Hah !
- Loordifani
nimim.Tiina♥☻☻ kirjoitti:
noo hyyi & lol joku lordi. Voi teitä penskoja. Jos hevistä tykkäätte, niin kuunnelkaa vaikka Dimmy Borginia. Hah !
Dimmu Borgir on black metallia, ei heviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813