Uusi Paula albumi?

Eikös Paulalta kohta tule uusi albumi? Olisi mukavaa saada "Kuka pelkää Paulaa" ja sitten tuo "Yöperhonen" (jota tosin en ole vielä kuullut) samalle levylle.

Eikös se ole lokakuussa kun albumi ilmestyy kauppoihin! Täytyy herätä silloin aikaisin!

8

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11.10.

Paulan uusi albumi 'Yöperhonen' ilmestyy 11.10.

• arkku kutsuu

Todennäköisesti levy jää linssiluteen viimeiseksi, sillä hän on jo siirtymässä ajasta ikuisuuteen. Ikä painaa ja mieli on maassa vanhojen syntien takia.

• Oletko kade?

Joka toiselle kuoppaa kaivaa,se itse siihen lankeaa!Kun toiselle arkunnauloja tilaat,voit itse niitä ensin tarvita!Että sopii vähän ajatella,mitä suustaan päästelee.

• Pasi

Ei varmaan jää Paulan viimeiseksi albumiksi. Tiedoksesi vaan, että Yöperhonen-albumi debytoi heti julkaisuviikollaan Suomen Virallisella albumilistalla sijalla 14. Upeaa!

• "Jamima"

Mutta kysyisin sinulta,kun olet niin söpön ja kiltin näköinen,että miten voi saada valokuvansa nettiin,kun luo ne sivut.

En ymmärtänyt siitä netin selostuksesta yhtikäs mitään!

Voinko esimerkiksi saada sellaisen muutamavuosi sitten otetun kuvan,siihen aloitus sivulle?

Ja miten se laitetaan?

Vastaathan,ole niin kiltti.Ole "ritarini!"Jookos?

Kiitti jos autat?"Jamima"

Minäkin muuten tykkään Paulasta,aivan huippu,eikä vanhene koskaan!

• pipukka

Mulla on kännykän soittoäänenä se yöperhonen, aina kun känny soi tulee hyvä fiilis, on niin nätti melodia.

• Paula-fani

Todella tyylikäs ja upea kokonaisuus tää Yöperhonen levy!! Mahtava saundi ja sanotus, takuuvarmaa Paulaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3364
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1913
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1896
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1847
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1731
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1429
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1339
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe