Mitkä renkaat alla

skarv

Niin millä renkailla ajat millaisella pelillä ?

12

1603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metzelerin Tourancet on alla.
      Oon ollu tosi tyytyväinen.

• jamo/

636 Ninjassa pyörii alla Pirellin Diablot.

• GSF

Takan Misukan vanha mäcädämi ja edessä Mezen Sport-tech ja melkein sileä.
      Takana matka ja edessä sport ei tosiaankaan sovi yhteen.
      Suzuki GSF 1200 S

• pidot paranee

Michelin power race.

• Turo--Inkeri

on samaa paria olevat Michelin Pilot Powerit. Aika hyvän tuntuiset, pitoa riittää ja ohjaustuntuma on hyvä ja tarkka. Takaa jää 1,5-2mm käyttämättä katuajossa. Radalla en ole näillä käynyt. Oletan, että takanen tulee olemaan keskeltä Kekkonen 5-7tkm ajettuna, ja vaihtanen seuraavaksi taakse pykälää kovemman/kestävämmän.

Aiemmin ollut tässä pyörässä (Sukisuki SV650S) edessä mm. Bridgen BT012SS ja 014 sportit ja niiden parina aina takana BT020 sporttouring; siinä oli ihan oiva yhdistelmä myös, eli edessä pitoa ja takana myös kestävyyttä. Varsinkin tuo 012SS (SS=supersoft) tuntui erinomaiselta eturenkaalta, sadepito oli jotain käsittämätöntä. Edessä ei kuluminenkaan ollut niin rajua kuin varmastikin takana olisi. BT014 on melko yleinen uusimmissa kyykyissä, tuntui vähän, ettei se normaaliajossa lämpene riittävästi, ja sen ominaisuudet saattoi jäädä osin käyttämättä.

Kun oli molemmissa päissä BT020, ajotuntuma oli selvästi heikompi ja kuluminenkin kummallista. Olin todella ällistynyt, että vaikka olivat varmasti suosituskoon renkaita, eturengas oli käytetty aivan reunoille asti, ja takaa puuttui 10mm. Noin päin ei pitäisi käydä, voipi olla vaarallistakin, ja sadepitokin tuntui tällä yhdistelmällä selvästi heikommalta.

Suikassa oli ensiasennuksena jotkut Dunlopit (olisko ollut D220), niistä ei ole paljon hyvää sanottavaa, paitsi kestävyys, edessä melkein 20tkm ja takana yli 12. Sadepito oli todella paska, ja tuntuma vähän joka paikassa kovin epämääräinen. Pyörä on ollut uudesta saakka minulla, eikä se ole tänä aikana muuttunut kertaakaan niin radikaalisti kuin silloin, kun pääsin eroon noista ensiasennus"renkaista". Ei sinänsä mitään Dunlopin kumeja vastaan, mutta nuo olivat tehtaalta kehno (tai ehkä kustannustehokas) valinta kyseiseen pyörään.

• prätkätin

Pirellin Diaplot! Suosittelen.

• Mopetisti

Kyll' toi misukka vaan rulaa

• nimimerkkisi
        Mopetisti kirjoitti:

Kyll' toi misukka vaan rulaa

mukaan olevan mopolla ajelija. Siinä nuo renkaat varmaankin toimii mutta minulla moottoripyörässä eivät olleet parhaat mahdolliset.

• on alla, eli Michelin Macadam.
      Edessä on 3.25-19 ja takana 120/90-18.
      Hyvin on kestäneet painavaa mopo-kuskiyhdistelmää ja pitokin ainakin kuivalla on ihan hyvä.
      Taidan ostaa uudet samanlaiset hetikohta. Joku Kenda olis hiukan halvempi, mutten viitti kokeilla.
      Joo, yks työkaveri oli vähän huvittunut, kun hänellä oli piikkisessäkin ollut leveämpi takagummi.
      Mopeti on -78 Z1000.

• pilot power..

Kawa zx12r ja renkaina misukan pilot powerit. Olen ollut tyytyväinen.. tekisi mieli kokeilla niitä pilot powern 2CT-versioita, mutta kun ovat sen verran kalliimmat, että taidan pysyä tossa vanhassa..
      takakumi kestää n. 6000 km ,etunen 8000 km

• Reiman

Pyörässä on vielä ensiasennusrenkaat Bridgestone Trailwing 101/152, muistaakseni numerot ovat noin.

Sekä edessä että takana on urasyvyys nyt 8 250 km ajettuina 4 mm. Edessä oli uutena noin 5,5 mm ja takana 7,5 mm kulutuspintaa. Näyttäisi siis, että takarenkaalla pääsee noin 13 000 km ja eturenkaalla ehkä peräti 20 000 km. Tämä on kyllä minulle ennätyskyytiä.

Muutenhan Trailwing on jo poistumassa ja sen korvaa uusi Battwing. Se tosin on saanut ristiriitaisen vastaanoton alan lehdissä.
      Jos tuo Strommi tulee pidettyä, niin seuraavaksi taakse laitetaan juri Battwing. Ja kun molemmat renkaat sitten tulevat yhtä aikaa vaihdettaviksi noin 20 000 km kohdalla, laitan alle puhtaat katurenkaat, ehkäpä ContiAttackit.

• Nimetön

pyörii all. Takana macadam 50 ja edessä pilot activ. Edessä oli kans macadam 50 mutta tuli vaihto kuntoon n. 12500 km kohdalla. Takanen on edelleen alkuperäinen ja kilometrejä n. 14500 ja menee vielä 2-3 tonnia. Edellisellä pyörällä ajoin taka misukalla n. 18500 km ja oli vielä reilusti laillinen kumi. Niin ja pyörä on Guzzi kuten edellinenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3707
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2466
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1965
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1731
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1503
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1458
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1256
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      481
      1233
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe