Mitkä latausohjelmat toimvat macilla? Limewire on ainoa jonka olen saanut edes jotenkuten yhteistyöhön. Haluaisin tietää onko parempaa olemassa?
latausohjelmia macille?
5
709
Vastaukset
- bittiwirta
Azureus, Poisoned, Carracho, KDX...
Transmission (bittorrent), Shakespeer (DC )...
Miten kummassa olet ollut saamatta ohjelmia yhteistyöhön?- Apua tarvitseva
Mikä on sopivan ja turvallisin latausohjelma MacBook prolle?? Onko esimerkiksi utorrent iha hyvä?? Uskaltaako sitä käyttää Macissa?? Auttakaa uutta Macin käyttäjää!;)
No jos torrent-ohjelmaa tarkoitat, niin jokin jossa on valittavana salaus. Transmission ainakin on suositeltava, ja hyvät puolensa on Vuzessakin. Utorrentia en sen paremmin tunne.
DC-protokollasta (DC ja vastaavat) pysy visusti erossa.
Ei ole vielä tullut Macissa vastaan ohjelmaa jota ei uskaltaisi käyttää, kun en ole niihin tuiki harvoihin haittaohjelmiinkaan törmännyt. Laskeskelin tossa että olen tällä vuosituhannella kokeillut (= ladannut) useita tuhansia Mac-ohjelmia.
- URUG
http://www.utorrent.com/
Paras kaikista, kevyt ja helppo käyttöinen.
Ota käyttöösi virtuaalinen USB-tikku;
www.sugarsync.com/referral?rf=ez9tfrtr098zg&utm_source=txemail&utm_medium=email&utm_campaign=referral
Datatoimisto Joo Onnistuu Oy
www.joo-onnistuu.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279