Mikäs "Borat" se sen toinen alter ego olikaan, mut joka tapauksessa. Lähi-Idästä tai jostain sieltä on tämä veikkonen. Haluisin tietää lisää Ali G:stä ja sen musavideoista ja telkkariesiintymisistä sun muista. Mulla kun meni sivusuun tuo Ylellä esitetty Ali G Show. Se on siis se sama hemmo joka oli Madonnan Music-videolla. Vastauksia antaa sataa kuin mannaa taivaasta! :D
Ali G
3
451
Vastaukset
- googlekin on keksitty
mutta siis Sacha Baron Cohen esittää tässä sarjassa kolmea eri hahmoa, Ali G:tä, Boratia ja Brunoa. Kohta on tulossa ensi-iltaan kauan odotettu Borat elokuva, Ali G leffa tehtiin pari vuotta sitten. Ali G showta tehtiin briteissä josta Cohen on kotoisin, nämä ylellä nyt esitettävät jaksot ovat usassa tehtyjä jaksoja.
Omsta mielestäni sarjat ovat aivan loistavaa komediaa, ja suorastaan nerokasta yhteiskuntakritiikkiä. Sarjassa pilkataan monia eri osapuolia, ja Cohen saa haastateltavat näyttämään tyhmiltä ja paljastamaan ennakkoluuloja.
Tulevaa Borat leffaa on monessa paikassa kutsuttu jopa maailman hauskimmaksi elokuvaksi, ja ennakkoarvostelut leffafestareilta ovat pelkästään positiivisia.
Harmi vain että näitä aitoja haastatteluja ja tilanteita enää tuskin voi tehdä, sillä Nämä hahmot ovat jo niin tunnettuja. - Kitsunegari
Kyllä minä Googlea ja Allthewebbiä kokeilin ja monta muutakin hakuselainta. Halusin vain saada tiivistelmän kaikesta perustiedosta joka koskee Ali G:tä ja olen kiitollinen vastauksistanne. Olette olleet suuresti avuksi. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897