Menimme 3-vuotiaan kanssa eläinkauppaan, missä yleensä haiskahtaa..Poika kysyi että mikä täällä haisee ja vastasi samantien isoon ääneen: taitaa haista kalan paska. Siinä oli naurussa pitelemistä.
kalan pas..
7
1606
Vastaukset
- kertakaikkiaan
en olisi kehdannut edes kertoa eteenpäin. minusta tuossa ei ollut mitään hauskaa. -päinvastoin!
- nauratti
osoittaa ettet ole oikein kypsä.Onko sinusta tosiaan hauskaa että 3-vuotias huutelee tuollaisia, mitähän jälkikasvusi huutelee 10 vuotiaana.
- älämöö
mua ainakin nauratti esim se et pikkunen keksi et kalatki käy paskal koska mä oon niin simppeli etten oo asiaa edes ikinä miettiny..=) eikä sit oo ainakaan tullu mieleen että se vois miten sitten tuoksahtaa.-....=)
- nauratiko
älämöö kirjoitti:
mua ainakin nauratti esim se et pikkunen keksi et kalatki käy paskal koska mä oon niin simppeli etten oo asiaa edes ikinä miettiny..=) eikä sit oo ainakaan tullu mieleen että se vois miten sitten tuoksahtaa.-....=)
jos olet ap kirjoittaja niin älyllinen tasosi tuli selväksi.
- oot
Lapsi ei huutanut vaan kommentoi. Nyt poika 9 ja erittäin hyväkäytöksinen. Jos oma lapsesi ei ole koskaan tehnyt mitään tällaista niin ei ole normaali.
- Marisa
tänne tosikot vastailee enimmäkseen. Meillä myös kolmivuotias laukoo monenlaisia totuuksia kaupassa ja muualla, eikä ole huonosti kasvatettu lainkaan ;)
Tahtoo väkisten naurattaa nuo lasten kommentit ;)- kaikkea ei voi vaatia
Niillä ei varmaankaan ole itsellään lapsia. 3-vuotiaan suusta se totuus usein kuuluu :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813