Onkos täällä ketään metallisten kaljapullon korkkien kerääjiä? Jos joku myis nii ilmotelkaa.
Pullonkorkkeja..?
27
4477
Vastaukset
- larry
Ite keräilin joskus, kyl multa jotaki vois löytyä. Paljonkos sulla on ja mitä voisit maksaa?
- jeees
noo onhan mulla vaikka mitä mut mitäs kaikkee sul on? :)
- larry
jeees kirjoitti:
noo onhan mulla vaikka mitä mut mitäs kaikkee sul on? :)
Muutama sata, löytyy jotaki limsa- ja kaljakorkkeja n. vuosilta 1990-1995. Paljon euroopastakin, Espanja&Portugali yms.
- juuuu
larry kirjoitti:
Muutama sata, löytyy jotaki limsa- ja kaljakorkkeja n. vuosilta 1990-1995. Paljon euroopastakin, Espanja&Portugali yms.
onko spiderman limukorkkeja tai omenalimuu? mulla itellä on yks suhk. arvokas.. sen on sen sinebrychoffin valmistama lintu kalja jota valmistettiin 80-luvulla.. on mulla friscoo.. legendaa, vanhaa sandelssia, siiderikorkkeja ja ym.
- onm
juuuu kirjoitti:
onko spiderman limukorkkeja tai omenalimuu? mulla itellä on yks suhk. arvokas.. sen on sen sinebrychoffin valmistama lintu kalja jota valmistettiin 80-luvulla.. on mulla friscoo.. legendaa, vanhaa sandelssia, siiderikorkkeja ja ym.
arttu700@netti.fi nii tai onko mesee? mulla on arttu700@hotmail.com
- Lapsena keräillyt
Minulla olisi vanhoja pullonkorkkeja kenkälaatikon täytteenä. Pelkkiä kruunukorkkeja ja seassa varmana pois markkinoilta vedettyjen juomien korkkeja. Esim. Woodpecker siideri. Mielelläni luopuisin kokoelmastani sillä nyt on jo uusia kujeita menossa.
- LiDL
Paljonko pyytäisit?
- tomppa122
myös täällä kiinnostusta!!
- matomatala1
Löysin kerran pullonkorkin (kruunu) ojasta , se on limen värinen ja siinä on musta lepakko keskellä, tietääkö kukaan minkä pullon?
- roni.veijonen
mää keräilen, ja nimi roni sukunimi, veijonen
- tomppa122
millainen kokoelma löytyy?
- LaukonKone
Hei, minulta löytyisi about neljä tuhatta kruunukorkkia, mm. spidermanejä ja muumeja sekä tietty smurffeja löytyy, sekä paljon kalja sekä siideri korkkeja. Olen pienempänä hieman keräillyt. ilmoittakaa jos kiinnostusta löytyy, niin annan parempaa infoo ja voin lähetellä kuvia mahdollisesti myös. jokinen.topi@gmail.com
- sika@luukku.com
mulla olis kolme pyynikki tampere kruunukorkkia viiskyt-kuuskut luvulta päällä kuvia näyteliöistä,
- minävaa1
tarkotatko lintu kaljalla light beeriä?
- jesse87654321
mulla on yli 10 tuhatta vuosia keränny ja paljon harvinaisia sairaan hyviä ja myyn
- jonnejoo
kuvia?
- Tuomas____
jonnejoo kirjoitti:
kuvia?
Täälläkin olis muutama sata erilaista korkkia 90-luvulta myynnissä.
- Topex*
Tuomas____ kirjoitti:
Täälläkin olis muutama sata erilaista korkkia 90-luvulta myynnissä.
Pistä Tuomas kuvia tulemaan korkeista!
topex_84@hotmail.com niin päästään tekemään kauppaa! - Erja*
Topex* kirjoitti:
Pistä Tuomas kuvia tulemaan korkeista!
topex_84@hotmail.com niin päästään tekemään kauppaa!Hei, keräilen pullonkorkkeja askartelutarkoituksiin eli kaikki kruunukorkit kelpaavat.
Laita viestiä. denimdane@hotmail.com - Erja*
Erja* kirjoitti:
Hei, keräilen pullonkorkkeja askartelutarkoituksiin eli kaikki kruunukorkit kelpaavat.
Laita viestiä. denimdane@hotmail.comHupsis, edelliseen viestiin lipsahti väärä sähköposti.
Tässä oikea: denimdanes@hotmail.com
- oke101
vanhoja pullon korkkeja ois myynnissä.... jos jotaki kiinnostaa. aika vanhoja ei näy tekstiä hyvin.
- Tomppaaaa4
Pistä oke101 kuvia tulemaan korkeista!
topex_84@hotmail.com niin päästään tekemään kauppaa!
- hujitsu77
mäkin olen harrastanu tätä ties kuinka kauan!! on mukaavaa puhaa
- Ullakonaarteet
Mulla olisi myytävänä mm. vanhan mallisia, vedettäviä pullonkorkkeja 70-luvulta. Kaikissa sisäosan korkkiosat tallessa. 60-70 -luvulta ovat. Mm.
- Todella harvinainen olutpullonkorkki, jossa hyväkuntoinen 7 veljestä -painatus. Lahden panimolla oli myynnissä kyseinen olut 1970-luvulla.
- Myöskin harvinainen 60-70- luvun Apsi, (hiilihapoton appelsiinijuoma) korkki.
- Lahden Sininen olutpullonkorkki 60-70 -luvulta
- Hartwall Vadelma limupullonkorkki samoilta ajoilta
- Vichy Vesi sekä Hartwall Vichy korkit
Lisäksi vanha kruunukorkki, joka on väriltään kultainen ja teksti Vichy Wihurinkoski
Myönnän, että minulla ei ole hajuakaan minkälaista hintaa näistä pyytäisin, mutta tarjoa! Kuvia sähköpostilla! betty1985 (a) wippies.fi - jaho78
Myytävänä vanhoja pullonkorkkeja n. 80-luvun alusta:
- Special Lapin kulta
- Export Lapin kulta
- Lahden Sininen III
- Sininen
- Lahden A
- Karjala export beer, Karjala olut III
- III Döbeln Olvi
- Kievari
- Kesti
- 2 Vichy
- Koff 3 (1 kpl)
- Schweppes (1 kpl)
- 7up (1 kpl)
- Canada dry (1 kpl, joka on taipunut)
- Condessa
- tekstitön sininen korkki
- Koff 3- topex84
Pistä Jaho78 kuvia s-postiin!
topex_84@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867561- 1015477
- 2664718
- 484642
- 653362
- 502748
- 562419
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234