Antaa todisteiden puhua
http://youtube.com/watch?v=uA_i3ZVDeMk&mode=related&search=
Tosi uskovainen ei tarvi viinaa
9
543
Vastaukset
- Shuji No Kon Sho
osa viinalla on tuossa?
- hulluja kaikki
Jos noi ihmiset tossa videolla väittävät olevansa täyspäisiä niin...saunantakana on tilaa.
Ikinä en palkkais tollaisa mulle töihin...- huhhuh..
Tuttua ateististien leimaamista,ihan kuin ateistit eivät olisi alkoholisteja,raiskaajia tai muuta vastavaa.Päin vastoin,mutta eihän se ateisteja liikauta.
- Huhhahhei
huhhuh.. kirjoitti:
Tuttua ateististien leimaamista,ihan kuin ateistit eivät olisi alkoholisteja,raiskaajia tai muuta vastavaa.Päin vastoin,mutta eihän se ateisteja liikauta.
rehellisesti, oliko tuo touhu tuossa videopätkässä terveen näköistä? Oliko tuo sellaista toimintaa, jonka nähtyään kääntyisi helluntailaiseksi? Tai yleensäkään uskovaksi? Oliko?
Vastattuasi kysymykseen voidaan keskustella tarkemmin esim siitä, kuinka paljon juon alkoholia tai montako naista olen raiskannut. - Mr. Satan
huhhuh.. kirjoitti:
Tuon rinnalla alkoholismi ja huumeriippuvuus tuntuu olevan sieltä terveimmästä ja terveellisimmästä päästä.
- Mr. Satan
EI JUMALAUTA! Tuo ei edes naurata :/ Vitun huolestuttavaa että tollaset saa liikkua vapaana.
Kaikkiin kristillisiin tuotteisiin täytyy lisätä varoitukset "pyhä henki vaarantaa oman ja lähimmäistesi mielenterveyden".
Ajatelkaa jos tollanen kohtaus iskee vaikka kun hellari ajaa autolla. Siinä tulee RUUMIITA. - Lunatic
vain toteuttavat tuolla hihhuloinnilla samaa funktiota kuin tavalliset mattimeikäläiset vetämällä lärvit viikonloppuna. Välillä on mukava tempaista taju kankaalle ja päästä pois arkielämän oravanpyörästä, samaan hintaan tulee sosiaalisen yhteenkuuluvuuden lujittuminen, mitä myös ryyppyremmiin kuuluminen tuo.
"BrutalMind
HAHAHA mahtaa äijällä olla pahan hajune hengitys :DDDDDDDDDDDDD "
Repesin :D
Tais pyhä henki kertoa hyviä vitsejä ko kaikkia noin nauratti x)- Juudas Itte
Mitä uskovainen safkalla, mitä ruualla, mitä brenalla tai seksillä. Paskat maallisista. Ilon saanut uskovainen on paremmanki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516996Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6973080Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631177- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2121046- 721022