Marsu ilman juomista

Vergna

Kuinka kauan marsu kestää ilman juomista?

7

2363

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10marsun omistaja

hieman outo kysymys,miksi marsu alkujaan edes olisi ilman vettä??? mutta marsulle muutama tunti ilman vettä aiheuttaa kriittisen tilan!

• marsu

moi!
        tuosta voi olla kyllä eri mieltä sillä eihän marsu itsekään välttämättä juo pariin tuntiin jos se on häkissä.ei ainakaan mun marsut tee niin.

• mantismatami

Näin on!!Pidä huoli, että marsullasi on aina (raikasta)vettä saatavilla. Mikäli olet lukenut marsukirjoja niin niissähän tätä asiaa juuri painotetaan.

• Nimetön

marsuni viettävät ulkona suurinman osan päivästä eikä niillä ole vesipulloa siellä,paitsi aivan keskikesällä kun on oikein kuuma...

• marsuthan ovat myös yksilöllisiä tuon veden määrän suhteen. Toiset juovat enemmän ja toiset tuskin koskevat vesipulloon. Mutta kyllä raikasta vettä pitää olla aina saatavilla. Liikuttaessa kuljetuskopassa, meillä on myös juomapullot kiinnitetty kopan reunaan, mutta hyvin harvoin sieltä käydään vettä kuitenkin hakemassa.

• marsu23

jos tällä kysymyksellä meinaat että olet lähdössä matkalle marsusi kanssa niin täytyy se juomapullo kuitenkin ottaa mukaan ja tarjota vettä säännöllisin ajoin..jos pulloa ei saa kiinnitettyä kantokoppaan!!

• Anonyymi

En tiedä juoko marsuni vettä. Koska en ole ainakaan huomannut että joisi. Niin että pitäisikö olla huolissaan vai hyvillämielin?🤔 Vastatkaa mahdollisimman nopeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe