Jotkut sanoo että mitään sanomaton,mutta kyllä Janilla on niitä hittejä kaikki muuttuu ,hukun,ja tämä uusin Suomineito ainakin on mun mielestä Janin hienoin kappale, siinä lauletaan niin kauniisti että Suomineidolle lauluni soikoon..Hyvä Jani!
Janista
7
1092
Vastaukset
- Niin minustakin
Itse pidän erityisesti TULENKANTAJA-biisistä. Sitä vaan harvoin kuulee, minusta sekin vois olla HITTI!
Missään nimessä ei vois Janista puhua mitäänsanomattomana!- iskelmää....
iskelmää.... iskelmää.... Outoa laulantaa "rock mieheltä". Turha sanoa että keikat on rock rock,jos levyt on humppapumppaa.
- Pil
iskelmää.... kirjoitti:
iskelmää.... iskelmää.... Outoa laulantaa "rock mieheltä". Turha sanoa että keikat on rock rock,jos levyt on humppapumppaa.
Oletkos muuten käynyt keikalla. Siellä on kuule sellaiset kitaravedot kuultu Janilta että niistä ne "rock rock"- jutut on tullut. Mutta mielipiteitähän saa olla mutta jos et ole käynyt keikalla et välttämättä tiedä mihin kommentoit!
- levyn
Pil kirjoitti:
Oletkos muuten käynyt keikalla. Siellä on kuule sellaiset kitaravedot kuultu Janilta että niistä ne "rock rock"- jutut on tullut. Mutta mielipiteitähän saa olla mutta jos et ole käynyt keikalla et välttämättä tiedä mihin kommentoit!
pitää myös vastata sitä, keikoilla kuulee.
En mä ainakaan usko, että esim. Sillanpää, Kari Tapio, yms. fanit toivoo, että heidän suosikkiartisti vetää levyllä muunlaista musaa kuin keikoilla. - rouva 45
levyn kirjoitti:
pitää myös vastata sitä, keikoilla kuulee.
En mä ainakaan usko, että esim. Sillanpää, Kari Tapio, yms. fanit toivoo, että heidän suosikkiartisti vetää levyllä muunlaista musaa kuin keikoilla.Oletko käynyt esim. Pepe .Willbergin keikoilla...et vai. Mene! Voi hämmästyä.Ei hänkään "Aamulla" siellä koko iltaa herkistele.
Luuletko sä OIKEESTI että muusikot soittavat keikoilla vain levyjensä biisejä.
Taitaapa jopa Grand Lady Paula Koivuniemi vetää muutaman rockin keikalla.
Poikkeuksiakin tietty on kuten LeeWings. - esim.
rouva 45 kirjoitti:
Oletko käynyt esim. Pepe .Willbergin keikoilla...et vai. Mene! Voi hämmästyä.Ei hänkään "Aamulla" siellä koko iltaa herkistele.
Luuletko sä OIKEESTI että muusikot soittavat keikoilla vain levyjensä biisejä.
Taitaapa jopa Grand Lady Paula Koivuniemi vetää muutaman rockin keikalla.
Poikkeuksiakin tietty on kuten LeeWings.Pauli Hanhiniemi (Wickholmin suuri idoli) vedä mitään humpappaa keikoilla, vaan samaa loistavaa musaa kuin levyillä.
- keikoillakävijä
esim. kirjoitti:
Pauli Hanhiniemi (Wickholmin suuri idoli) vedä mitään humpappaa keikoilla, vaan samaa loistavaa musaa kuin levyillä.
On tietty bändejä jotka soittaa vain omia biisejä jos niitä on tarpeeks. Esim. Eput mutta yleensä nuo jatkuvasti keikkailevat soittavat aika laidasta laitaan. Asiakas maksaa nääs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358