koska saattaa liittyä astmaan ni tässä linkki jonka kysyin jo terveys palstalla.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=1500000000000112&posting=22000000019783746
hengästyminen
4
766
Vastaukset
- lenkille
Mene lenkille ja laihduta, niin loppuu sen hengenahdistuskin. Ei siihen muuta selitystä tarvitse kaivella, eikä sairaaksi heittäytyä.
180cm.
98kg.
juoksemaan ei rasituksen takia pysty kuin korkeintaan 700m sen jälkeen pakko pysähtyä vetämään henkeä kun ei yksinkertaisesti saa enää henkeä. olen laihtunut 10kg vuodessa, (ilman dieettiä) lopettanut mäkkisafkat lähes kokonaan (ennen joka päivä) nykyään korkeintaan kerran viikkoon. Töissä joudun kantamaan usein liki 100kg esineitä joskus pitkiäkin mattkoja (yli 1km ja pari kerrosta ylöspäin)
ja huom. hengen kulku ahdistunut SEN JÄLKEEN kuin aloin laihtutmaan.- brendan
jannetin82 kirjoitti:
180cm.
98kg.
juoksemaan ei rasituksen takia pysty kuin korkeintaan 700m sen jälkeen pakko pysähtyä vetämään henkeä kun ei yksinkertaisesti saa enää henkeä. olen laihtunut 10kg vuodessa, (ilman dieettiä) lopettanut mäkkisafkat lähes kokonaan (ennen joka päivä) nykyään korkeintaan kerran viikkoon. Töissä joudun kantamaan usein liki 100kg esineitä joskus pitkiäkin mattkoja (yli 1km ja pari kerrosta ylöspäin)
ja huom. hengen kulku ahdistunut SEN JÄLKEEN kuin aloin laihtutmaan.Merkit näyttäisivät viittaavan rasitusastmaan, jonka jo totesitkin omaavasi armeija-aikana. Jos hengitys vinkuu ja yskää ilmenee, viittaa se enemmän "perusastmaan".
- Lenkkipolulla
jannetin82 kirjoitti:
180cm.
98kg.
ja huom. hengen kulku ahdistunut SEN JÄLKEEN kuin aloin laihtutmaan.Noin se mullakin oli alkuun, puolen kilometrin jälkeen aivan poikki. Aloin silti käydä 3 kertaa viikossa lenkillä ja lisäsin matkaa vain 100 metriä joka viikko.
Nykyään juoksen 7,5 km ilman minkäänlaisia ongelmia ja astmalääkkeetkin on kaapin pohjalla. Ehkä kerran vuodessa flunssan yhteydessä niitä tarvitsen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299