Moi!
Te, jotka ootte ollu lokakuussa Thaimaassa (Pattayalla), millanen sää sielä oli? Kuinka paljo aurinko paistoi? Saiko yhtään rusketusta? Me ollaan lähössä enskuun 12.päivä Pattayalle, ni olis kiva tietää muiden kokemuksia.
Kiitokset vastanneille!
Lokakuun sää Thaimaassa
4
1347
Vastaukset
- varmasti netistä
Netistä taitaa löytyä luotettavimmat säät. Uusavuttomille ummikoille: googleta sää kohdekaupunki (tässä tapauksessa pattaya) ja auringonkuvat tarkoittaa aurinkoa, pilvi pilvistä, sadepisarat sadetta jaluvut lämpötiloja.
- suz
Oon kyllä käyny kymmenillä sivuilla etsimässä tietoa pattayan säätiedoista mut oon huomannu et ihmisten omat kokemukset ja tilastotiedot on ihan eri asia. Siks aattelin kysyy täältä (niinku monesta muustaki paikasta) ihmisten OMIA kokemuksia säästä, koska ne varmaan pitää paremmin paikkansa.Eikö niin?
- anita
moi!!olen perheeni kanssa lähdössä samaan paikkaan samana päivänä.olimme viime vuonna viikkoa aikaisemmin.joka päivä aamupäivä oli aurinkoinen.iltapäivällä tuli rankkoja sadekuuroja ja ukkonen jyrisi hetken aikaa.rusketusta kyllä saatiin liiankin kanssa.hyvät aurinkovoiteet kehiin.lämmintä riittää.yötkin oli tosi lämpimiä.jabadabaduu,eikun menoks ja nautitaan!!
- bath
Ensimmäinen Thaimaan reissu oli lokakuun kaksi viimeistä viikkoa, jolloin paistoi joka päivä ja väriä tarttui. Loka- ja marraskuun on yleisesti vielä epävarmoja, koska sadekausi on vielä päällä. Joulukuun on varma. Suojakerroin vähintään 10 eka viikolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748