Naama ja niskasärky..Allergiaa??

Lallikko

Voiko olla jotain allergiaa kun monta kuukautta ihan poskiontelotulehduksen oireet, mutta sitä ei kuitenkaan ole. Silmiä, päätä, poskia ja niskaa särkee joka päivä. Korviin tulee kauhee paine kun kumartuu pää alaspäin. Mustenee silmissä aina kun nousee..Sain Cirrus (allergiseen nuhaan) nimistä lääkettä mikä poistaa muut säryt paitsi niskan.
Nyt tuntuu että sitä ilman en tule toimeen, mutta siinä lukee että lopeta kun oireet loppuu..
Säryt palaa heti kun olen yhdenkin tabletin syömättä.

4

1112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hulk

Ilmat kylmenevät syksyllä, laita pipo päähän ja kaulahuivi kaulaan tai vilustut.

• *Annabelle*

Onko sulla verenpainetta?
      Tuntuuko sulla niinkuin päässä kohisis.Kuuletko korvissasi ikäänkuin sydämen sykkeen?Se on verenpainetta.Kasvokipu voi johtua esim jos pyöräilet paljon ja kasvoihin tulee kova tuuli jatkuvasti.Mulla tulee sama kipu jos ajan autolla ikkuna auki.Sellainen voi aiheuttaa jopa kasvohalvauksen.Siis pelkkä kylmä viima.Pesetkö kylmällä vedellä kasvojasi? sekin voi aiheuttaa ongelmia.Millaista työtä teet? oletko alttiina hajuille tai pölylle? Se ärsyttää limakalvoja ja kirvelee ja polttelee ja valuu yhtäkkiä vesinuhaa.Jos limakalvot ovat turvoksissa ne aiheuttaa tukkoisuuden tunteen vaikkei siellä olisi yhtään limaa.Tähän auttaa kortisonipitoinen astmapiippu.poistaa turvotuksen ja tulehduksen.Tuo niskasärky kyllä kuulostaa siltä että olis jotain muuta.teetkö päätetyötä?Se voi aiheuttaa myös päänsäryn ja niskasäryn ja huimauksen.Onko talossasi hometta?tutki näitä asioita niin uskon että jotain vastuksia löydät ongelmaasi.onnea etsintään

• lokki

Kun ensimmäisen kerran menin keuhkolääkärille astmaepäilyn vuoksi hän ensimmäiseksi tarttui kourallaan niskaani ja hartioihini ja kysyi onko nämä kipeät ja jos on niin kuinka kipeät.Sanoessani ihan sairaan kipeät hän tokaisi, että sitä on näemmä jouduttu käyttämään apuhengityslihaksia oikein kunnolla kun on jouduttu kiskomaan sitä ilmaa.Eli mielestäni niskakipu voi johtua astmasta. Oletko ollut sen tiimoilta tutkimuksissa?

• Nimetön

ollut tutkimuksissa kun yleislääkärillä. Ja sekin vaan poskionteloiden ja korvien katsominen.Sanoi että on varmaan jännityspäänsärkyä. Pitäisi varmaan tilata aika korva-kurkku-nenä lääkärille.
        Nyt on ollut vähän parempi olo niin asia on vähän jäänyt kesken..
        Käyn jumpissa yms. niin oireilisiko astma jotenkin kun hengästyy?
        Minulla ei mitenkään hengityksessä ilmene oireita mutta silmissä mustenee kyllä kun nousee ylös lattialta .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe