MUSTA RAAMATTU

se tavallinen!

mua kiinnostaa aivan äärettömästi kaikki taikaan liittyvä...hyvällä tapaa kuitenkin... kaiken maailman taikomisista, uskomisista ja palvomisista mä aion jäädä pois.
asiaan...mä tarvitsen MUSTAN RAAMATUN, sillä mä olen kuullut siitä vain vähän ja musta on ihanaa lukea oikein paksua huuhaata.
tämä on erittäin tyhmä tapa kysyä asiaa, mutta yrttänyttä ei laiteta... onko kellään myydä mulle mustaa raamattua??? ei siis mustan väristä, vaan oikeaa "pimeiden taikojen" kirjaa... mun vanhemmat on hävittänyt omansa, koska ei ne koskaan sitä tarvinnu...

4

400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chick

Mulla on mut se ei oo myytävänä!!
      Mielenkiintoinen kirja täytyy myöntää!!

• se tavallinen!

jos muutat mieles, ni ilmottele!

• Nakero

Ketä kiinnostaa musta raamattu? Se vie kadotukseen. Valitse mieluummin oikea Raamattu, ainoan oikean Jaakobin ja Iisakin Jumalan Pyhän Hengen kautta inspiroiva, pelastukseen johtava kirja. Ja jos haluat sen väriltään mustana, se onnistuu. Ja tätä kirjaa saa sitten ilmaiseksi, tai jos on netti käytössä, voit lukea sieltä ilmaiseksi. Kumpaa haluat elämäsi lopuksi, taivaan vai helvetin? Musta raamattu johtaa kadotukseen, Jumalan Raamattu johtaa Jeesuksen luo ja taivaaseen.

• No ilmeisesti se kiinnostaa sinua, koska onnistuit kaivamaan esille asiaa koskevan ketjun VUODELTA 2003!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3275
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3043
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1842
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1777
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1389
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe