Osaiskohan joku kertoo mistä löytyis halpoja kaulakoruja tai mikskä niitä sit sanoiskaan. Eli ettisin esim jotain nahka- tai naruhihnoja tai jotain vaikka jotain punottua juttua, jonka päässä ei välttämättä edes tarvi olla mitään korua. Vastaavanlaiset ranteisiinkin vois olla kivoja. En siis halua mitään kultasia tai hopeisia koruja vaan ihan vaan jotain, varmasti jonkunmielestä "hippimäistä", koristusta kaulaan ja ehkä ranteisiinkin. Ranteisiin toki voi aina säätää jotain vaikka kengännauhoista, mutta semmoset ei välttämättä pysy kiinni kovin hyvin. Olisko tampereella jotain hyviä liikkeitä? Nettikauppjakin voi ehdottaa... Olen siis mies. Tänne on aiemmin kyllä linkitetty jotain nettikauppoja, josta saa kaulakoruja, mutta niistä en oo kyllä oikein löytäny sitä mitä haen. Kiitos
Halpoja "kaulakoruja" mistä?
3
650
Vastaukset
- etsivä löytää
torikauppiaat, kiertävät rihkamakauppiaat? Henkka ja Maukka, halpahallit?
ostat askartelukaupasta kamat ja teet itse? - Ihanaelämä
Ei ehkä ihan halpoja, mutta tosi hienoja hopeisia löytyy Hopeakorut.fi -verkkokaupasta.
http://www.tavaratalot.com/2011/11/hopeakorutfi.html - koruhimooja
http://www.facebook.com/ChiringoByNanaya
Sieltä saa joko ihan itse tilata tilaustyönä juuri sellaisen kuin haluaa tai sitten ostaa jonkun tarjolla olevan.
Suurin osa on sellaisia joista ei ole olemassa toista samanlaista eikä niitä aijotakaan tehdä joten saat varmasti sieltä persoonallisen korun jota muilla ei ole ja hinnatkin ovat halpoja. Myös custom tuotteita löytyy, joten kierrätyksestä pitävä saa myös haluamaansa jos haluaa.
Korut voi joko hakea paikanpäältä tai saada postina. Maksuna käy käteinen, tilisiirto ja paypal
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269