Olen kuullut, että jotkut hyönteiset/kotilot olisivat helppohoitoisia. Tai siis, että niille voi tehdä helposti terraarion esim. jostain tavarataloissa myydyistä läpinäkyvistä laatikoista. Onko tämä totta? Ainakin tietääksi nuo jotkut akaattikotilot olisivat tälläisiä? Mutta onko joitain helppohoitoisia hyönteisiä/sirkkoja olemassa? Itse rakastan eläimiä ja tällä hetkelläkin niitä on olemassa kolme kappaletta.
Asiaan, voisiko joku kertoa hieman hyönteisistä ja sirkoista ja siitä mitä ne tarvitsevat elääkseen? Minkälainen terraario/ruoka/jne.?
Itse en tosiaan tiedä oikeastaan mitään vielä moisista pikkuolioista :)
Helppohoitoinen eläin
3
674
Vastaukset
Todella monille eläimille voi tehdä asunnon muovilaatikosta. Sellaiseen voisi asuttaa vaikkapa marsunkin, jos sattuu löytämään riittävän suuren laatikon.
Minulla on suurehko lauma kummitussirkkoja ja muutama kotilokin, mutta minulla on käytössäni ainoastaan kolme eläintarvikekaupasta/kirpparilta ostettua terraariota. Kaikki muut boksit täällä ovat läpinäkyviä muovilaatikoita. Niissä on useita hyviä puolia, kuten keveys (helppo pestä ja siirrellä) ja huokea hinta. Sillä hinnalla, millä saa suuren muovilaatikon tavaratalosta, ei saa juuri minkäänlaista eläinkaupasta. Ja eläinkaupassa maksaa 8 litran muoviterraario saman verran kuin 50 litran muovilaatikko jossain muualla.
Jos haluat lukea kummitussirkoista, kannattaa käydä osoitteessa http://www.sirkat.net. Se on mielestäni Suomen paras sirkkasivusto ja sieltä löytää vastaukset kaikkiin kysymyksiin.- kotilo-ja-gekkofani
tietoa sivuiltani: www.freewebs.com/tamanaks
- ååååååååååååå
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
tietoa sivuiltani: www.freewebs.com/tamanaks
http://www.nettimoto.com/viewvehicle.php?id_bike=441356&PN(0)=latest&PL(0)=listvehicle.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277