Jaahas.. Tässäpä sitä katsomista... parikilpailuna tuijotetaan toisia ja se jonka pokka pettää putoaa... Voittaja saa palkinnon tänään.
Kilpailu: Tuijotuskilpailu
18
3519
Vastaukset
- voittaja..
Kaarloa on tässä tehtävässä mahdotonta päihittää kun Kaarlo vaan tuijottaa suu auki ilmeettömänä.
- tuijotus
Ja sen on Kaki joka parhaiten tuijottaa :)
- .,.,.,lkkm
Kaarloa ei naurata muutenkaan, ja apinalla on isompia murheita, niin tässä tämä ilta menee.
- Huh.huh
.,.,.,lkkm kirjoitti:
Kaarloa ei naurata muutenkaan, ja apinalla on isompia murheita, niin tässä tämä ilta menee.
Eilen ne vielä kehui tulevaa viikkotehtävää.
Onneksi on muutakin tekemistä.
Sorella, Hanne, Jenni
Eli voittajina noissa pareilla Kaki, Mira ja Sari
Mika ja "mua ei naurata enään mikään" Kaarlo vielä tuijottavat.- saattaa
nukahtaa kesken tuijotuksen!
- valuu kyyneleet
silmistä ja jätkillä ei ilme värähä!!!
- Voittaj on...
Cesar!Tuijottanut silmiä ummistamatta toisella silmällä BB:tä ja toisella silmällä täällä viestejä jo yli 3 viikkoa!Onneksi olkoon!Palkinnoksi hän saa oljelman päätyttyä kaikki jaksot ja viestit DVD:nä!Menee kevät-talvi rattoisasti!:D
Kaupassakin ehti tässä hyvin käväistä ja tuollahan nuo Mika ja kaarlo vielä tuijottavat. BB kuulutti juuri "kaarlo ja Mika, saatte ilveillä toisillenne".
Muut yrittävät naurattaa noita kahta.- .......................
Odottavan aika on pitkä.
....................... kirjoitti:
Odottavan aika on pitkä.
Muut jo tuskissaan kun homma ei etene. Pullataikinan tekokin taisi jääädä kesken. Kaarlo yrittää paljon aktiivisemmin ilmeillä. Kuinkahan paljon maankuori kohoaa tunnissa pohjanmaalla? Jos lähtisi vaikka sitä seuraamaan.
- nyt on katsos
Cesar kirjoitti:
Muut jo tuskissaan kun homma ei etene. Pullataikinan tekokin taisi jääädä kesken. Kaarlo yrittää paljon aktiivisemmin ilmeillä. Kuinkahan paljon maankuori kohoaa tunnissa pohjanmaalla? Jos lähtisi vaikka sitä seuraamaan.
tarkkaa, jompikumpi nimittäin noista kahesta on voittaja, siitä nyt ei ole epäilystäkään.
Palkinto kiinnostaa, toivon et Kale voittaa!
- 24/7
bb laittaa kuulutuksen "juhlat ovat ohi. Menkää nukkumaan"... HOHHOIJAA
- tätä kyllä
häviä kun:"mua ei vaan naurata...vittu ku mua ei vaan naurata mikään!"
- voivoivoiv
meni leipomaan pullia
ai siinä kävi niin... Ei tota jaksanu seurata enään.. Nyt näköjään Mira Ja Mika vastakkain... Jokos toinen pari ratkesi vai?
http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?472064
Tähän tää meni ettei tohon ratkaisua saatu.. Voittajia siis kaikki jotka jatkoon pääsivät eli Mika, Mira, Jenni ja Sari. Kaarloa kohtaan aika epäreilua.- bbbnnhhnjm
en tajua persettäkään! Onks tää joku häilyskysymys????
Kysyi sult aiemmin, miks poistit asialliset viestini.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081