Pysäytetty ruhjoi poliisin prätkän
(25.09 21:20) Virkatehtävänsä hoitanut poliisi katsoi voimattomana vierestä, kun ulvilalainen autoilija ruhjoi kuorma-autollaan poliisin moottoripyörän Pitkärannantiellä Friitalan koulun kohdalla Ulvilassa maanantaina noin kello 11.20. Poikkeuksellinen törmäys sattui sen jälkeen, kun poliisi pysäytti kuorma-autoilijan ja ennätti hoitaa pysäytystehtävän. Kun autoilija kaasutti paikalta, auton eteen tien varteen pysäköity moottoripyörä rusentui kuorma-auton alle.
Poliisin prätkä paskaksi
10
2222
Vastaukset
Onhan se hyvä että joku hommaa virkavallalle uutta kalustoa kun niitten ajoneuvomäärärahatkin ovat mitä ovat.
- huipussaan?
Vaikuttais melkoselta hihojen palamiselta.
Lopputulos lienee se, että autoilija ei selvinnyt enää pikasakoilla, vaan vastaa teostaan oikeudessa. Ja jos tuo katsotaan tahalliseksi teoksi, niin tuskinpa vastaa vakuutuskaan vahingoista. Taisi tulla kalliiksi..- läpi menee
No miltäs kuulostaa? Lähdin vahingossa pakoon. En huomannut eteeni parkkeerattua pyörää siinä kiireessä.
- luuletko että sillä on
läpi menee kirjoitti:
No miltäs kuulostaa? Lähdin vahingossa pakoon. En huomannut eteeni parkkeerattua pyörää siinä kiireessä.
jotain väliä mitä se sanoo. Ei tod.!
- HEEEHHHEEEEHHHEEEEE!!!!
UPEETA! MAHTAVAA!! HETI TULEE PULLAKAHVIT KUN KUORMURIKUSKI ILMOITTAUTUU!!
- Turo--Inkeri
kyseinen uutinen on julkaistu?
- vahinkoja
ikävä juttu,mutta onneksi itse poliisi ei jäännyt alle.
- homokin
jäänyt alle!
- ko. poliisi oli
homo? Oletko kenties ite nussinut häntä?
- ajoi
Työkaveri tosiaan murjo ton prätkän. Hieman lisämaustetta asiaan toi se että Jamppa "kuljetti" sitä 30m auton nokalla ennen ku pyörä rysähti alle. Jamppa ihmetteli et mikä perkele siel rytisi, pysäytti auton, nousi alas ja kurkkas nokalle... HUPS!! MITÄ VITTUA TOI PYÖRÄ TOSSA TEKEE!!
No tapaturmasta ei jaettu sakkoja lainkaan. Pysäytyksen syy oli vain se että poliisi oli huomannut että kuorma-auton toinen telirengas oli tyhjänä ja halusi vain huomauttaa kuskia asiasta!
Pyörä oli uusin mitä länsi-suomeen oli kyseisenä vuonna tullut. Poliisi kiros vaan sitä että se oli kaks päivää sitä puunannut ja tuunannut kun sen piti lähtee seuraavana aamuna helsinkiin johonkin turvasaattueeseen. Nyt se joutu lähtemään jollain vanhalla paskalla jammulla sinne.... =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191