Mikä on mielipiteesi asiasta? Mikä on Mikan syyllisyyden aste tässä asiassa kun ottaa huomioon Sorellan toiminta illan aikana? Mitä olisi tapahtunut jos Mikaan ei olisi keskeytetty, vai olisiko mitään tapahtunut?
Tosiasioita:
Mika illan aikana useasti pyysi Sorellaa, vaikkakin vitsinomaisesti, tulemaan parisänkyyn, ja Sorella jossain vaiheessa sanoi että voi hän tullakkin. Sorella meni kahteen otteeseen Mikan viereen ja jälkimmäisellä kerralla nukahti siihen. Mikan viereen hän meni täysissä pukeissa. Pariskunta oli hyvässä yhteisymmärryksessä siihen asti kunnen Sorella nukahti ja heillä oli ollut hyväilyjä ja suudelmia. Tosiasiana pidän tässä myös sitä että Sorella EI ollut tietoinen Mikan tekemisistä siinä vaiheessa kun BB pyysi Mikan päiväkirjahuoneeseen.
Mika vs Sorella
57
5622
Vastaukset
- se lässytys
asia puidaan oikeudesa!!
- sen on päättänyt
eiköhän tuo ole jonkun muun päätettävissä kuin tämän keskustelupalstan :)
- on keskustelu
kuka veti S:n housut ylös ennen S:n heräämistä. S ei herättyään huomannut muuta kuin vyön puuttumisen???
Hammaskeijuko?- Isoveikka
Kenties Sorella on yöllä herännyt ja vaistomaisesti vetänyt housut ylös?
- kun se ei
Isoveikka kirjoitti:
kuitenkaan yhtään ihmetyttänyt Sorellaa...aivan turha mussuttaa että se olis vetänyt ne housut takaisin jalkaan "tiedottomassa tilassa"
- Sorellaa ja
kun se ei kirjoitti:
kuitenkaan yhtään ihmetyttänyt Sorellaa...aivan turha mussuttaa että se olis vetänyt ne housut takaisin jalkaan "tiedottomassa tilassa"
sanoikin siitä.
- siitä...
Sorellaa ja kirjoitti:
sanoikin siitä.
sanonut ja mitä tarkalleen ottaen? Nyt on mennyt kyllä minulta ohi...
Kuulin kyllä kun Sorsa tilitti pk huoneessa ihmetelleensä sitä että vyö oli aamulla pois muttei maininnut sanallakaan niitä puolessa perseessä olleita housuja jotka se olikin varmasti nostanut heti kun Mika poistui eikä muistanut siellä pk huoneessa "ihmetellä" enää niitä...
Minä taas ihmettelen mitä se Sorella ihmetteli sitä vyön puuttumista kun se oli täydessä sielun ja ruumiin voimissaan kun Mika sen poisti... - housuepisodia...
kun se ei kirjoitti:
ja Mika kourii videolla selkeesti naista tämän nukkuessa...BB toteaa saman...ja Mika itse myöntää tapahtuneen päiväkirjahuoneessa?!
Mitä ihmeen todisteita sulle vielä on esitettävä, jotta käsität Mikan toimineen väärin?!:D - juttelivat
siitä... kirjoitti:
Kuulin kyllä kun Sorsa tilitti pk huoneessa ihmetelleensä sitä että vyö oli aamulla pois muttei maininnut sanallakaan niitä puolessa perseessä olleita housuja jotka se olikin varmasti nostanut heti kun Mika poistui eikä muistanut siellä pk huoneessa "ihmetellä" enää niitä...
Minä taas ihmettelen mitä se Sorella ihmetteli sitä vyön puuttumista kun se oli täydessä sielun ja ruumiin voimissaan kun Mika sen poisti...Mikan kanssa terassilla, mietti sitä milloin hän on ne nostanut, tuli siihen tulokseen että hän kävi yöllä vessassa, samaan aikaan huomas Mikan toisessa sängyssä ja oli ihmetellyt sitä.
- se oli näin
Isoveikka kirjoitti:
Jos se olis vaistomaisesti niitä liikuttanut, niin kyllä ne silloin olis alaspäin liikkuneet. Täytyy olla joku muu selitys.
- Sorella nukkui
siitä... kirjoitti:
Minä taas ihmettelen mitä se Sorella ihmetteli sitä vyön puuttumista kun se oli täydessä sielun ja ruumiin voimissaan kun Mika sen poisti...Silloin kun tästä asiasta alettiin puhua täällä ekan kerran löytyi parikin ihmistä jotka olivat katsoneet lähetystä vielä tunnin Mikan päiväkirjahuonekäynnin jälkeen, ja sinä aikana Sorella ei ollut liikahtanut senttiäkään, saati että olisi alkanut housuja vetämään jalkaan.
On siis tehnyt sen myöhemmin aamuyöllä. Se että housut aamulla olivat jalassa ei todista yhtään mitään siitä että Sorella olisi jotenkin teeskennellyt. - niitä...
housuepisodia... kirjoitti:
ja Mika kourii videolla selkeesti naista tämän nukkuessa...BB toteaa saman...ja Mika itse myöntää tapahtuneen päiväkirjahuoneessa?!
Mitä ihmeen todisteita sulle vielä on esitettävä, jotta käsität Mikan toimineen väärin?!:Dtodisteita...
katsoin sen paljon kohutun videon eikä siellä tapahtunut mitään muuta kun kerran Mika kouraisi Sorellan persettä mikä nyt ei varmasti ole rikos ja ottaen huomioon että samaa tapahtui illan aikana muutenkin Sorellan ollessa HEREILLÄ! Toinen asia mitä siellä tapahtui oli se kun Mika laski Sorellan housuja mutta ei niitäkään niin alas että olisi voinut tuikata tätä...ja Mikalla oli sitäpaitsi housut kokoajan jalassa...
Tuskin Mika sillä myöntämisellä aivan sitä tarkoitti että yritti nussia Sorellaa...sen kun voi ajatella niin monella tavalla! Mika ei todellakaan tiedä tästä kauheasta kohusta ja BB muutenkin sanoi asiansa ympäripyöreästi...
Oikeaksi tunnustukseksi se kelpaa minulle vasta sitten kun Mikalta kysytään että yrititkö NUSSIA tai RAISKATA Sorellaa ja kun vastaus on myöntävä niin silloin se on syyllistynyt yritykseen....mutta veikkaampas että tuollaiseen kysymykseen Mikan vastaus olisi ollut toisenlainen! - juttus?!:D
niitä... kirjoitti:
todisteita...
katsoin sen paljon kohutun videon eikä siellä tapahtunut mitään muuta kun kerran Mika kouraisi Sorellan persettä mikä nyt ei varmasti ole rikos ja ottaen huomioon että samaa tapahtui illan aikana muutenkin Sorellan ollessa HEREILLÄ! Toinen asia mitä siellä tapahtui oli se kun Mika laski Sorellan housuja mutta ei niitäkään niin alas että olisi voinut tuikata tätä...ja Mikalla oli sitäpaitsi housut kokoajan jalassa...
Tuskin Mika sillä myöntämisellä aivan sitä tarkoitti että yritti nussia Sorellaa...sen kun voi ajatella niin monella tavalla! Mika ei todellakaan tiedä tästä kauheasta kohusta ja BB muutenkin sanoi asiansa ympäripyöreästi...
Oikeaksi tunnustukseksi se kelpaa minulle vasta sitten kun Mikalta kysytään että yrititkö NUSSIA tai RAISKATA Sorellaa ja kun vastaus on myöntävä niin silloin se on syyllistynyt yritykseen....mutta veikkaampas että tuollaiseen kysymykseen Mikan vastaus olisi ollut toisenlainen!Oikeen ajatuksen kanssa! Jutuissas paistaa niin selkeesti negatiivinen asenne Sorellaa kohtaan!
Mika kouraisi? Ei voi kun ihmetellä, että on sulla erikoinen näkemys Mijan kouraisusta?!:D
Eli tiivistettynä kantasi on:
Naista saa kouria tämän ollessa sammuneena/nukkuessa, kunhan kieltää tarkoituksensa olevan nussia tai raiskata kyseinen henkilö ja pitää housunsa jalassa? Kun sattuu vielä itse olemaan humalassa, niin sitten toiminta on ihan ok..ja sallittua?!
Niinkö?:D - kun...
juttus?!:D kirjoitti:
Oikeen ajatuksen kanssa! Jutuissas paistaa niin selkeesti negatiivinen asenne Sorellaa kohtaan!
Mika kouraisi? Ei voi kun ihmetellä, että on sulla erikoinen näkemys Mijan kouraisusta?!:D
Eli tiivistettynä kantasi on:
Naista saa kouria tämän ollessa sammuneena/nukkuessa, kunhan kieltää tarkoituksensa olevan nussia tai raiskata kyseinen henkilö ja pitää housunsa jalassa? Kun sattuu vielä itse olemaan humalassa, niin sitten toiminta on ihan ok..ja sallittua?!
Niinkö?:Dmunahaukka Mikan ympärillä koko illan...ja silloin kun kyseessä on munahaukka nuo kouraisut ei pitäisi haitata! Totta se kyllä on etten tykkää Sorellasta mutta ei Mikakaan ole mun suosikki...vaikka myötätunto nostaa kyllä sen pisteitä kokoajan...Sorella on pikku enkeli ja Mika piru...toiset näkee asian näin mutta minä en...sillä minä näen sen feikki ämmän kuoren sisälle! Mua ei oiken vakuuttanut ne Sorellan säälittävät itkuntuherrys viritelmät...huomionkipeä kanttura se vain on ja huomasi tilaisuutensa tulleen jolla puukottaa ennakkosuosikki Mikaa selkään...
- kysymykseen...
kun... kirjoitti:
munahaukka Mikan ympärillä koko illan...ja silloin kun kyseessä on munahaukka nuo kouraisut ei pitäisi haitata! Totta se kyllä on etten tykkää Sorellasta mutta ei Mikakaan ole mun suosikki...vaikka myötätunto nostaa kyllä sen pisteitä kokoajan...Sorella on pikku enkeli ja Mika piru...toiset näkee asian näin mutta minä en...sillä minä näen sen feikki ämmän kuoren sisälle! Mua ei oiken vakuuttanut ne Sorellan säälittävät itkuntuherrys viritelmät...huomionkipeä kanttura se vain on ja huomasi tilaisuutensa tulleen jolla puukottaa ennakkosuosikki Mikaa selkään...
Niinkö?:D - munahaukan...
kysymykseen... kirjoitti:
Niinkö?:Dkohdalla on ok...Sorella käyttäytyi koko illan kun kyrpää kerjäisi ja Mikain sanoi sen seuraavana päivänä vähän hienommin sanakääntein...eli se johti Mikaa harhaan jos ei muka aikonut naiskennella...
Olisi mennyt omaan punkkaansa tai jos oli aivan pakko ängetä Mikan viereen niin olisi sitten tehnyt kerralla selväksi että tulen vain ja ainoastaan nukkumaan!!
Ja jos menee miehen viereen yöksi niin ei se varmasti ole niin vakavaa jos mies vähän kourii...tai jos sitä pelkää niin parempi pysytellä silloin ihan vaan siellä omassa sängyssään! - sammuneen
munahaukan... kirjoitti:
kohdalla on ok...Sorella käyttäytyi koko illan kun kyrpää kerjäisi ja Mikain sanoi sen seuraavana päivänä vähän hienommin sanakääntein...eli se johti Mikaa harhaan jos ei muka aikonut naiskennella...
Olisi mennyt omaan punkkaansa tai jos oli aivan pakko ängetä Mikan viereen niin olisi sitten tehnyt kerralla selväksi että tulen vain ja ainoastaan nukkumaan!!
Ja jos menee miehen viereen yöksi niin ei se varmasti ole niin vakavaa jos mies vähän kourii...tai jos sitä pelkää niin parempi pysytellä silloin ihan vaan siellä omassa sängyssään!kouriminen on ihan ok juttu?!
No se kertoo tiettyjä asioita sinusta...mutta mitäpä sitä täällä käymään läpi.
- luulen
luulen että mika olisi jatkanut Sorellan lämmittelyä kunnes olisi ihan ilman bb:tä tajunnut ettei hommasta tuu mitään.
Luulen myös että Sorellalla oli alunperin haluja sänkyhommiin, mutta hyytyi ja sammui. Ehkä känninen räpellys ei ollutkaan niin hauskaa mitä aluksi luuli...
Musta kun näytti siinä videolla ihan siltä että Sorellakin kyllä oli Mikan jalkovälissä kiinni ennen kun selkänsä käänsi ja sammui... ehkä mika luuli voivansa vielä jatkaa... - valmistellut sänkyyn omilla...
ja käytöksellään muutenkin. Ei humalassa oleva mies hitsi tiedä kumpaa muija sit haluaa. Nykyään jo samaan sänkyyn tai miehen asunnolle meno kertoo lupauksesta sänkyyn menoa.
- älä puhu hassuja
yhdynnästä voi kieltäytyä jopa kesken aktin.
- salaisuuden!
Nainen voi herkkänä hetkenä haluta halata, pussailla ja mennä vaikka sänkyynkin miehen kaa makaamaan...ilman, että hän haluaa miehen kanssa seksiä!
Vaikka Sorella ois menny alasti haarat levällään Mikan viereen, niin homman vaan yksikertaisesti ois pitäny loppua siinä silmänräpäyksessä, kun tyttö kääntsi selkänsä ja alkoi nukkua/sammui!
Siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää?
- Isoveikka
Illan tapahtumissa ei ole mitään väärää sillä suutelut ja kaulailut olivat molemminpuolisia ja kummallakin oli mahdollisuus torjua toinen jos homma ei olisi miellyttänyt. Lisäksi mitään sääntöjä tai lakeja ei rikottu joten mitään väärää ei asiassa voi olla.
Sorella meni Mikan sänkyyn farkut jalassa ja totesi vielä Mikan uteluun että ne myös pysyvät jalassa. Tämä on niin selvä merkki siitä että toinen osapuoli haluaa vain halipusia, joten jos tämä ei olisi Mikalle riittänyt olisi hän voinut ajaa Sorellan pois sängystään. Sorellahan eräässä vaiheessa lähti omaan makuuhuoneeseensa kun Kari ja Hanne möykkäsivät, mutta Mika kävi hakemassa hänet takaisin.
Sammuneen kouriminen ja housujen riisuminen on yksikäsitteisesti väärin eikä siitä pääse mihinkään että Mikaa on asiasta rangaistava. Kaikenlainen seksuaalinen häirintä on muiden maiden Big Brothereissa otettu aina hyvin vakavasti. - epäselvyyttä?!
Ainut asia, mikä aiheuttaa spekulointia on se tarve, millä jotkut haluaa syylliseksi kopelointiin Sorellan ja Mikan syyttömäksi koko jupakkaan.
Sorella käyttäytyi lapsellisesti humalassa, eikä varmaankaan ole kovin ylpeä omasta toiminnastaan, mutta se ei missään olosuhteissa tarkoita sitä, että mies voi alkaa häntä tökkimään sen jälkeen, kun nainen on nukahtanut/sammunut!
Jokainen auton omistaja tietää, että ei pidä jättää sen ovia auki tai avaimia virtalukkoon, kun käy esim. kaupungilla asioilla. Se on tyhmää...mutta ei se siitä huolimatta oikeuta ketään varastamaan autoa! - Kaikella on rajansa!
-Ärsyttävää spekulointia kumman syyksi Mika/Sorella tapaus menee, eikö olisi aikuismaista käytöstä antaa heidän kahden selvittää ensin välinsä kokonaan?
(Tietääkseni Sorella ei ole vielä suoraan sanonut, että haluaa antaa tästä rangaistuksen Mikalle)
*olkoon rangaistus sitten vaikka lisää seksiä*
Kaikille on käynyt jo kuitenkin ilmi, että BB antaa rangaistuksen Mikalle, nyt vain odotetaan mikä se on...... - ....
Mielestäni Mika on syyllinen, ja oikea rangaistus näin alkuun olisi häätö talosta. Sillä mitä illan aikana Sorellan ja Mikan välillä tapahtui, ei pitäisi olla merkitystä, kun mietitään Mikan syyllisyyden "astetta". Jos BB ei olisi keskeyttänyt Mikaa, Mika olisi todennäköisesti mennyt loppuun asti, mutta luojan kiitos näin ei päässyt tapahtumaan. On täysin turhaa syyttä Sorellaa siitä, että päästi asiat näin pitkälle, kyllä myös Mikalla on samalla lailla vastuu tapahtumista. Ei ollut Sorellan vastuulla huolehtia itsensä lisäksi Mikan teoista.
Laissa on ihan yksiselitteisesti sanottu tuosta seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja kyllä sen merkit tässä tapauksessa aivan selvästi täyttyvät. - tapahtunut
raiskaus. Onneksi BB pelasti Sorellan keskeyttämällä homman. Samalla pelasti myös Mikan linna tuomiolta. Mutta sitä en hyväky sisimmässäni jos Mikaa ei jo tuon yrityksen johdosta poisteta talosta. Vaikka enhän asialle mitään voi, mutta jokin roti pitää olla.
- löytyy liikaa
jotta minkäänlaisen hyväksikäytön yms tunnusmerkistö täyttyisi..
- asianhaarat
oli mitä...???
- POLIISI tutkii
Tässä sulle hyväksikäytön tunnusmerkistö, täyttyykö? MIKÄ TÄSSÄ NYT ASIAA LIEVENTÄÄ?
"Suomen Rikoslaki 20 luku 5 pykälä
Seksuaalinen hyväksikäyttö
---
Seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan se, joka käyttämällä hyväksi sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan tai saa hänet ryhtymään muuhun hänen seksuaalista itsemääräämisoikeuttaan olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi.
Teko tai teon yritys on rangaistava.
Tekijä on tuomittava seksuaalisesta hyväksikäytöstä sakkoon tai vankeuteen enintään neljäksi vuodeksi."
(Lakipykälät voi ihan jokainen itse lukea www.finlex.fi)
Siis: TIEDOTTOMUUDEN ... TAI MUUN AVUTTOMAN TILAN TAKIA... SAA ALISTUMAAN SEKSUAALISTA ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUTTA LOUKKAAVAN TEON KOHTEEKSI
Ja: YRITYS ON RANGAISTAVA
No, Espoon poliisihan sitä nyt tutkii:
"Saako Mika syytteen?
BB-kilpailijoiden Mikan ja Sorellan viime viikkoiset petipuuhat ovat tällä hetkellä Espoon poliisin tutkinnan alla. Poliisi pohtii johtaako tapahtunut virallisen syytteen nostamiseen."
Seiskan juttu täällä:
http://www.seiska.fi/huhhuh/julkku_uutiset/_a40857/saako mika syytteen/ - ei lakimies
asianhaarat kirjoitti:
oli mitä...???
kummatkin humalassa - siihen sisältyy jo pitkälle kaikkea, kuka haluaisi nähdä omat humalapätkänsä tv:ssä??? hatarat muistikuvat yms..
-yhteinen ymmärrys asiasta ja lähestulkoon vaatimus sorellalta tän tyyppiseen toimintaan.
-teeskennelty nukkuminen. t.naiset tiedetään
-kopelointi pienimuotoista ja mistään härskimästä ei todisteita.
-hyvin tavallista toimintaa ylipäänsä ja se että olisi voinut johtaa raiskaukseen on kyllä ylivilkasta mielikuvitusta. - puhut...
ei lakimies kirjoitti:
kummatkin humalassa - siihen sisältyy jo pitkälle kaikkea, kuka haluaisi nähdä omat humalapätkänsä tv:ssä??? hatarat muistikuvat yms..
-yhteinen ymmärrys asiasta ja lähestulkoon vaatimus sorellalta tän tyyppiseen toimintaan.
-hyvin tavallista toimintaa ylipäänsä ja se että olisi voinut johtaa raiskaukseen on kyllä ylivilkasta mielikuvitusta.tosta tapauksesta siten, että kyseinen nainen on hyvinkin voinut näytellä nukkuvaa...mutta samassa kirjoituksessa puhut raiskaukseen johtavasta toiminnasta ylivilkkaana mielikuvituksena.
Ett näe, että on olemassa mitään todisteita Mikan kourimiselle, mutta sen lisäksi ett edes tarvitse todisteita väitteellesi, ettei Sorella nukkunut!:D
Eli asenteellisuutesi paistaa kyllä suhteellisen selkeesti ja se tekee sinut sokeaksi faktoille. - t. naiset tiedetään
ei lakimies kirjoitti:
-hyvin tavallista toimintaa ylipäänsä ja se että olisi voinut johtaa raiskaukseen on kyllä ylivilkasta mielikuvitusta.Siis sulla on paljonkin kokemusta että nainen
teeskentelee nukkuvaa koska ei muuten kehtaa ilmaista että seksi kanssasi ei kiinosta. No mutta ei sillä partnerin halukkuudella nyt niin väliä olekaan omalla vaan?
- menkää kotiin kasvamaan
Jos 35 vuotias tarvitsee tuottajan pitämään huolta itsestään, niin olisikohan syytä olla juomatta alkoholia?
- ei tiedä
mitä saa tehdä niin ei ikinä sitä enää opikkaan. Lock lukkojen taakse.
- missään tilanteessa
ei ole sallittua ahdistella seksuaalisesti sammunutta henkilöä, vaikka tilanne ennen sammumista olisi ollut mikä tahansa.
En puolustele Sorellaa, itseasiassa en pidä koko henkilöstä.
Vaikka Sorella antaisikin Mikalle anteeksi se ei poista kuitenkaan sitä että Mika teki väärin ja sitä ei voi hyväksyä. - kuva kertoo enemmän kuin
Kyllä vaihtui meikälaisen näkökulma aiheeseen katsottuani tuon videopätkän. Kyllä Sorella oli aika kauan untenmailla, kuorsauskin kuului kilometrin päähän. Joten ei Mikalla ihan ole puhtaat jauhot pussissa.
- vaan
Näkyikö 24/7 katsojille kaan koko totuus mitä talossa tapahtui ( mika ja Sorella).
Vaihtuuko talossa tietyn ajoin kamera josta lähetys tulee? vai saakos muka katsoja itse päättää mitä kameraa katsoo?!! Tuskin.. Totuuden Sorellan ja Mikan touhuista tietävät vain he itse.. ja eivät varmaan kerro koko totuutta muille tai tunnusta.. Ja jos housut oli sorellalla laskettu alas ni miten ne yht äkkiä ylhäällä oli?.. Hankalaa mutta elämä on.
Minun mielestä aikuisten ihmisten pitäisi osata itse ottaa vastuu ja seurata juomisiaan? Kuinka moni teistä ottaa vastuun? kun käyttäydytte alkoholin vaikutuksen alaisena. Mietin myös että mitä tapahtuisi jos mika ja sorella laitettaisiin yhdessä tekemään tehtäviä, paljastuisiko totuuksia kameralle? no toisaalta kuinka moni on mieltä että voihan olla että suuunniteltu juttu, kun BB jo niin sanottu vanha juttu eikä uusi ihmetyksen aihe.- ei yhtälailla
pitäisi ottaa vastuuta kännissä touhuamisistaan?!? Tätä minä en käsitä?
Kyllä minulle ainakin on selvää se, ettei sammunutta naista pidä alkaa kopeloimaan...olin sitten kännissä tai selvinpäin!?:D - ja Sorellan
herättyä aamulla housut oli ylhäällä, koska hän muisteli käyneensä yöllä vessassa ja huomanneensa silloin Mikan eri sängyssä, eli itse nostanut.
- Tämä kyllä puhuisi vastaan
Kaikki asiasta kiinnostuneet ovat varmaan nähneet klipin Mikan öisestä visiitistä päiväkirjahuoneeseen.
BB käskee Mikan mennä nukkumaan Arin vanhaan, nyt tyhjään sänkyyn. Mika valittaa että sängyssä on jotain vanhoja lakanoita. BB kysyy ymmärtääkö Mika syyn. Mika sanoo "En". BB sanoo syyn: "Sorella on sammunut ja sä yrität jotain tehdä hänen kanssaan sellaista mistä hänellä ei ole käsitystä koska hän on sammunut". Tähän Mika: "Aa, joo, okei okei, niin mä yritinkin. Joo, ei siis, parempi niin, joo okei".
Jos Mika tosiaan ei tiennyt että Sorella on sammunut, nukkuu, miksi reaktio oli tuo kuin oli?
Paljon luonnollisempi reaktio olisi ollut "Miten niin sammunut, ei se mitään sammunut ole!" tms. Mutta joka tapauksessa paljon selkeämpi kielto, jos Mika todella olisi vilpittömästi luullut että Sorella on mukana touhussa.
Joten Mikan täytyi todellakin tajuta että Sorella nukkui. Mika meni reippaasti sallitun rajan yli.- NÄIN!
Ihan just tätä samaa juttua itsekkin mietin. Ja jotkut täällä ihan oikeesti vielä pitää miestä syyttömänä?!:D
- Mikä myöntää
syyllisyytensä. Piste.
- Miamaija
Minusta koko homma oli typerä töppäys. Ei muuta. Myös Sorellalla on vastuunsa olla hankkiutumatta tilainteisiin. Hän kähmi antaumuksella itsekin.
Suutelut ja hyväilyt on esileikkiä.
Mika ei ansaitse muuta kun nuhteet.
Häntä on jo rangaistu maineen menettämisellä.- rukka?!
kun sulla on vielä paljon opittavaa hellyydestä, rakkaudesta ja seksistä!?:D
- Mikalle
"Häntä on jo rangaistu maineen menettämisellä."
Itse hän sen maineensa tahras.
- copypasta
"Seksuaalinen hyväksikäyttö. Joka asemaansa hyväksikäyttäen taivuttaa sukupuoliyhteyteen tai ryhtymään muuhun seksuaalista itsemääräämisoikeutta olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi on tuomittava seksuaalisesta hyväksikäytöstä sakkoon tai vankeuteen enintään neljäksi vuodeksi.
Seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväksi sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan tai saa hänet ryhtymään muuhun hänen seksuaalista itsemääräämisoikeuttaan olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi.
Yritys on rangaistava." - Päivänselvä asia
Suomessa ei rangaista, jos todisteet puuttuvat.
Näin yksinkertaista se on.- on todisteita...
vai etkö vielä ole edes nähnyt videota?:D
- moneen kertaan
on todisteita... kirjoitti:
vai etkö vielä ole edes nähnyt videota?:D
Seurasin myös tapahtuman livenä silloin yöllä.
Todisteita ei ole, joten paha rangaista. - poliisi...
moneen kertaan kirjoitti:
Seurasin myös tapahtuman livenä silloin yöllä.
Todisteita ei ole, joten paha rangaista.vai muuten vaan joku taho, joka päättää syyttämisestä/syyttämättä jättämisestä?
- näkökanta
Paljon spekulointia syyllisyyksistä. Mika on syytön. Nainen määrää milloin sakset on auki tai kiinni. Miestä haluttaa 24/7 ja on siis aina käytettävissä. Nainen on se, jolla on pää kipeä tai muita ongelmia. Aktin jälkeen miestä haluttaa laittaa heti nukkumaan. Halimiset yms voi unohtaa. Kun naista pedoilta suojeleva mies laitetaan samaan karsinaan naisen kanssa se haistaa tussua ja toteaa että nyt. Vaisto vie. Kuinka moni härkä lopettaa naudan astumisen kuullessaan aidan takaa: "Tämä on Big Brother"
- big brother
huono vertaus, lopettakaa heti
- onko eläin
maailmaankin tullut BB. Jos niin, sitten valinnoissa on tullut virhe, kun apinan laittoivat ihmisten joukkoon.
- mutta silloin
naiselle on ihan yhtä luonnollista kontrolloida kuka häneen koskee miten ja milloin ja traumatisoitua jos tämä kontrolli viedään esim. hänen nukkuessaan.
Koska sukupuolten intressit tässä kohtaa eroaa on ollut tarpeen säätää paljonkin lakeja ja moraalisia säännöksiä asiasta. On katsottu että itsemäärämisoikeus on perustaavampaa laatua kun miehen oikeus seksiin ja
että toiselle ei saa aiheuttaa pysyvää haittaa
itsehyötymistarkoituksessa.Näin ei missään muussakaan asiassa ja kyllä sinäkin varmaan omaa omaisuuttasi ja ruumistasi puolustaisit toisten itsekkäitä pyrkimyksiä vastaan. - vaistoillaan??
Siis mielestäsi miehet ovat jotain täysin munallaan ajattelevia, tahdottomia olentoja, joita vaistot ohjailee??? Aivan käsittämätön ajattelumaailma sinulla. Siis ihan kuin naisen pitäisi vastata sekä itsestään että miehestä, kun eihän mies osaa ajatella ollenkaan omilla aivoillaan, vaan tekee mitä luonnolliset vaistot käskevät tehdä, niinkö? Tuollainen ajattelutapa sitä paitsi kyllä alentaa miestä aikalailla. Kuule, kyllä juttu on niin, että sekä miesten että naisten PITÄÄ kantaa vastuu itsestään ja teoistaan. Ei ole naisen vastuulla, jos mies päättää vähän hyväksikäyttää nukkuvaa naista!
- tämä argumentti
ei käy puolustukseksi oikeastaan millekään mitä ihminen tekee. Luonto ei käy kenenkään moraali-oppaaksi. Vaikka ihmiselle olisi periaatteessa luonnollista käyttäytyä monillakin tavoin kanssaihmisiä vahingoittavasti on näitä käyttäytymisiä vastaan silti tai ehkä juuri siitä syystä säädetty lakeja ja ihmisten ajatellaan olevan vastuussa toimistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104