Juanes tällä hetkellä keikkatauolla, vai keikkaileeko jossain päin maailmaa?
Keikkatauko?
6
513
Vastaukset
- on keikkatauolla
Juanes jäi noin vuoden pituiselle keikkatauolle elokuun alkupuolella. Aikoo työstää uutta 2007 syksyllä julkaistavaa albumiaan ja viettää toki aikaa perheensä kanssa. :)
- kiitti
paljon tiedoista:) tuo oli uusi tieto, että uusi levykin on tulossa. mitenkähän sitä jaksaa vuoden odottaa...:)
- mutta*
ei kuitenkaan vaan lepäile.
Tsekkaa viimeisimmät uutiset täältä:
http://www.juanes.net/archive/noticias.cfm?language=en
Kuvista päätellen on kotiruoka maittanut! :)
(ainakin verrattuna elokuun alun kuviin)- että..
onko Juanes muka lihonut..!:) mutta hyvältähän tuo näytti, niinkun aina. (jos nyt oikeet kuvat löysin)
ehkä se oli vaan sillon elokuussa niin väsynyt paljosta keikkailusta, että näytti vähän riutuneemmalta.. - Ei sentään!
että.. kirjoitti:
onko Juanes muka lihonut..!:) mutta hyvältähän tuo näytti, niinkun aina. (jos nyt oikeet kuvat löysin)
ehkä se oli vaan sillon elokuussa niin väsynyt paljosta keikkailusta, että näytti vähän riutuneemmalta..Siis tuotahan minäkin vaan tarkoitin, että näyttää oikein levänneeltä ja terveeltä!! Oli kyllä tosi väsyneen oloinen ja näköinenkin silloin elokuussa.
- 2007
on suunnitteilla seuraava "Colombia sin minas" (Miinaton Kolumbia) -konsertti, nähtävästi jälleen Los Angelesissa. Ai kun sinne pääsis... *huoks*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058315- 1135806
- 565327
- 2895245
- 783911
- 593075
- 662782
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222576Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292549- 462524