Tietääkö kukaan mistä saisi lehmänkieltä, eli oikeasti valkotupsukki -kasvia ?
Kyselty on paikkakunnan kukkakaupoista, muttei mistään löydy. Jos jollain on tietoa, tai pistokasta, niin kiinnostaa kovasti.
Lehmänkieli
6
1764
Vastaukset
- ellit
Mulla kyllä on,mutta juuri nyt,siinä ei ole yhtään pientä alkua,ehkä joskus myöhemmin.Se tekee kyllä usein pieniä sivuhaaroja,mutta useimmin keväällä ja olen ne jo jakanut.
- Ammu
Hienoa, että ko. kasvi on jossakin ja jollakin olemassa. Ottaisin/ostaisin kovin mielelläni pienen alun tai vanhemmankin kasvin...
Omani kukki ja teki myös alkuja, joita jaoin tuttavilleni. Kasvini kuitenkin myöhemmin kuoli ja nyt reilun 10 vuoden jälkeen heräsi kiinnostukseni uudestaan. Kukkaa ei vain löydy mistään kukkakaupasta... - Anonyymi
Siemenet ei taida itää, en ainakaan itse onnistunut. En kyllä edes muista minkä kukan juurelle laitoin.
- Anonyymi
Jos 0n vielä tarv etta kyseiselle kukalle minulla olisi alkuja.
- Anonyymi
On montakin alkua, jos tarvitset.
- Anonyymi
Ei kai tänne kukaan vittsi osoitetta laittaa. Olisi kyllä mielenkiintoinen kasvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269