miten saisi yhdenkään teeren?
voisko joku neuvoa
8
1666
Vastaukset
- metsähanhi
Eli missä asut ja onko metsästysalueellasi teeriä. Jos asut alueella jossa on teeriä, niin voit saada sen monella tapaa. Metsästyskirjallisuudessa on paljon oppaita miten eri pyyntimenetelmät toimivat.
Meillä riittää, että kävelee metsässä ja teeriä lähtee aina silloin tällöin lentoon. Haulikolla siitä vain pudotetaan. Kuvastus on yksi vaihtoehto ja hyvällä paikalla aika varma konsti. Koiralla pyytäminen yms.
Jos teeriä on niin kyllä niitä saa saaliiksi. Jos niitä vain ei ole niin sitten ei voi kuin olla ilman. Meillä niitä riittää vaikka kuinka paljon, mutta yleensä näitä huippuvuosia seuraa täydellinen kato. Näin kävi noin 15 vuotta sitten, ja tänä vuonna on suurimmat teeriparvet jo 200 yksilön luokkaa joten huonolta näyttää tulevaisuus. - Sonnimies
tehtäiskö sopu ja höylättäsi toisia peppuun?
- jouko
e .
- jouko
jouko kirjoitti:
e .
että sain korpimeton. harrasta sinä vain ruskeaa reikää.
- selvä.
No niin, nyt sitten tiedetään mitä varten olet sonnimies. Kuten aikaisemmin arvelinkin, niin saatat olla ehkä hanurimies ja niinhän se onkin.
- mehtämiäs
No minä olen yleensä menny jonnekki aukulle jossa on sopivasti istunpuita sitten vaan alat aamuhämärässä matkimaan teeriä niin johan alkaa tulla.
- toverimies
Oletko mennyt ihan anus aukulle?
- toverimies
toverimies kirjoitti:
Oletko mennyt ihan anus aukulle?
jouko tarjoaa "anus aukkoa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748