niin mikä on teijän mielestä paras musan toisto ohjelma mull on nyt winamp jos teillä on jotain muita hyvii niin voitteko laittaa linkkejä mistä sen vois ladata plz???
-kiitti :D
paras musan toisto ohjelma
16
2990
Vastaukset
- raver78
Musicmatch jukebox, ihan ok ohjelma..
Realplayer, mediaplayer ja nerollakin on oma playeri :D.. ja noita löytyy kun laittaa ja googlettaa.- techno pulu
Niin tosta musicmatchista vielä että sillä voi muuntaa tiedostot mp3:siksi..
- qweqewqwe
techno pulu kirjoitti:
Niin tosta musicmatchista vielä että sillä voi muuntaa tiedostot mp3:siksi..
musicmatch on aikamoinen bloatwaren ja adwaren risteytys eikä sillä tehdyt ämppärit edes ole yhtä laadukkaita kuin esim lamella.
- techno pulu
qweqewqwe kirjoitti:
musicmatch on aikamoinen bloatwaren ja adwaren risteytys eikä sillä tehdyt ämppärit edes ole yhtä laadukkaita kuin esim lamella.
kyllä se hevin toistamiseen kelpaa vähän huonompikin ohjelma :DD
- voi toistaa
kassultakin :D Ei vaan, mut kyllä ituneskin suht hyvin pelittää, winamp vaan on helppo kun sitä voi käyttää ilman mitään turhia härpäkkeitä ja säätämistä.
- paras mielestäni
Eiköhän tuo ole yleisin ämppäreiden toistamiseen käytetty softa.Sitähän saa parannettua oman maun mukaiseksi hakemalla dsp/efekti plugineja jos haluaa erilaista soundia hakea.
No ainakin yksi hyvä on JetAudio http://www.cowonamerica.com/download/
Se toistaa mm. miksattuja kappaleita ilman Winampin pientä häiritsevää katkoviivettä kappaleiden vaihtuessa, jos kappaleet erillisinä peräkkäisinä. Ja muutenkin tutustumisen arvoinen softa, toistaa jopa sellaisia videoita, mistä muut (esim. DivX Player) ottaa nekkuunsa.- hevi-haukka
mä latasin ton musantoisto ohjelman nyt =)
- hevi-haukka
toi ei toiminu kovin huvin eikä se suostunu yhteistyöhön
- hevi ukko
media player 11 on mun mielestä helvetin hyvä musan soitto ohjelma
- hevi-haukka
ok pitää kokeilla :D
- hevi-haukka
hevi-haukka kirjoitti:
ok pitää kokeilla :D
joo mä latasin ton kyll toi näyttää hyvältä :D
- hevi-haukka
hevi-haukka kirjoitti:
joo mä latasin ton kyll toi näyttää hyvältä :D
se on englannin kielinen ja on huonoo
- dj jere
tietysti Sonique. Löytyy pitch-control -50 % mahtavaa upeeta mahtavaa
- SetäTäys
MediaMonkey kyllä se toistaa paremmin musaa ku joku WM ja on kohtuullisen pieni ohjelma ei mikään hirveen hieno ulko-asu mutta ei pätki ja kysele kokoajan jotain!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778