Porukka bilettää pikku nousuhumalassa ja seassa käyskentelee nyt ainakin leijona panda ja susi :D
Eläitarha talossa :D
14
1552
Vastaukset
- kaikki tosiaan
viihteellä vai olisiko joku jäänyt ulkopuolelle kenties?????????
- juhlivatko
ne sitten sitä kun omahyvästen opettajien hväksikäyttäjä häippäs talosta ???
Nyt alkaa olemaaan ahdasta saunassa kun Mira, Sorella, Kaki, Kaarlo, susi ja panda ovat yhtäaikaa saunassa...
Mira istui suden syliin ja susi alkoi ulvomaan innoissaan haha- vihdalla itseään:)
Sudelle tuli kuuma jostain syystä heheh.
- hahahhaha
Hahhaha. Nyt on Panda ja Susi puljussa uimassa Kakin ja Miran kanssa :DDD Sari kirkuu vieressä :D
- maailman menoa-palsta
Siellä oleva sheriffi ei ole koskaan heittänyt mua pihalle tai pyyhkinyt viestejäni mutta sinä alat heti pyyhkimään.
- aika villi
leijona ja susi nyt paljussa Miran ja Kakin kanssa.. Susi loiskutti juuri puoli paljullista vettä muiden päälle ja ei saa muka huomata mitään...
- luonne
kutsuukohan bb ne kohta pk-huoneeseen riehumisesta ja pukujen pilaamisesta. toivottavasti eivät mene sohvalle istumaan. sudella on kyllä narsistinen persoonallisuus ja muutenkin kaksinaamaisin elukoista. susi ulos
- kirahffi
nukkumaan että jaksat huomenna raahautua työmaalles=))
- ----
Noi kaikki eläimet on muuten uusia asukkaita.
- "eläimet"
Perttu = Leijona
Timo = Panda
Antti A. = Susi
:D - ittensä kylpytakilla :)
Hahha. Susi kuivaa itseään jonkun kylpytakilla :D Aika hauskaa seurata noiden menoa ei voi kieltää :D
- suihkussa
Susi ja panda Kakin kanssa suihkussa :D Ei hemmetti mä kuolen auruun :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144