Laittakaas erityisesti PS-fanipojiksi tunnustautuvat ihmiset tänne omat suosikkinne Playstation 2 -konsolilta. Eli kymmenen parasta peliä. Luetelkaa vaikka mitä omasta pelihyllystä löytyy. Saa olla enemmänkin kuin kymmenen. Ei tarvitse olla missään tietyssä järjestyksessä.
Kiitos jo vastanneille. Lisää kaivataan teiltä muilta.
PS2 - kymmenenen parasta peliä
5
522
Vastaukset
- peliman!
...Laitan silti
1:gta san andreas
2:gta 3
3:burnout revence
en tiiä muuta.- asdasdsd
Parhain on kyllä dragon ball z budokai 3. :)
Siiten hyviä on myös:
- Final Fantacy X
- Burnout: Takedown
jnejne.
- ddgh
1. Formula 06
2. Pro Evolution Soccer 5
3. Call Of Duty
En muuta keksiny ny. - Pleikkari-Hullu
En osaa sanoa järjestystä, mutta mainitsen tässä pari hyvää peliä:
-The Sims 2
-Kindom Hearts
-Taru sormusten herrasta
-Primal
-Shrek Super Slam
Ehkä voiton vie Kindom Hearts ^^ - Minä...
1.F1 -06
2.Resident evil 4
3.metal gear solid:snake eater
4.the godfather
5.gta san andreas
6.silent hill4
7.god of war
Siinä parhaat mitä itseltä löytyy,ei tosin välttämättä tuossa järjestyksessä...Uudempia en ole vielä ehtinyt aloittaa...Sanokaapa joku hyvä rallipeli...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854