Otsikosta voinee jo varmaan jotain päätellä,että emme ole ihan niitä tavallisia Tiernapoikia, jotka lauleleevat kaunihisti koulujen joulujuhlissa ym. tilaisuuksissa. Avainsana on esityksissämme hersyvä, eritoten aikuisväelle suunnattu huumori, ikivihreät iskelmät, Suomi-rockin klassikot ja sotienjälkeiset lastenlaulut sovitettuina Tiernapoikien laulujen sanoihin. Ja vielä peräti hyvin laulettuna!!
Olemme (mieleltämme) köyhiä poikia,joten pyydämme yhteydenottoasi. Yhteystiedot löytyvät sivuiltamme:
http://www.harmonytwistedsisters.com/rienapojat.html
Rienapojat!
9
1760
Vastaukset
- Horsman kukka
Komeita poikia ja hauska esitys. Tilatkaa ihmiset ihmeessä pikkujouluihinne!
- Jesusfreak
Kävin noilla sivuilla ja se vahvisti käsitystäni jonka olen kuullut muualtakin: Rienapojat pilkkaa kristinuskon pyhimpiä arvoja. Tämän lisäksi esityksessä on kuulemma rasistisia ja seksistisiä piirteitä. En suosittele tämmöistä jumalatonta menoa, kuten en pikkujouluja yleensäkään.
- Piruperkele
Teille uskiksille on oma palstanne. Keskustelkaa siellä. Minä ainakin ryyppään ja petän pikkujouluissa, kuten ennenkin aina.
- Lappalaisukko
Tekeekö Rienapojat tosiaan keikkaa vaikka Lapissa, jos kutsutaan? Oulussa pari vuotta sitten olitte paras!
- Protectum
Jos saadaan asia tarkemmin neuvoteltua,niin ilman muuta tullaan:)
http://www.harmonytwistedsisters.com/rienapojat.html
- Eräs toinen
Aika rokkaavat sivut on äijillä!
- Morotus
Onkos tämä se sama Harmony Twisted Sisters porukka?
- Juho Knihti
Yhtä vaille sama.
- Tää on loistava!
Samaten on samojen heppujen Harmony Twisted Sisters!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184