VALO PUOLI9 UUSISISSA!

Suzaa//

Ville näytti kyllä vähän surkealle. Naama oli pöhöttynyt ja viikset olivat hoitamattoman näköiset. Kaukana oli se komea nuorimies jonka olemme tottuneet tuntemaan ja tilalla oli lähinnä kärsivän näköinen keski-ikäinen maajussi. Onkohan viina viimeinkin saanut rakkaan Ville Valomme :/

7

1163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko muuten sama haastis mikä tuli tänän Nelosen klo 20 uutisissa? Vai oliko Ylen uutisissa pitempi versio?

• Suzaa//

En osaa sanoa kun en kattonu kaheksan uutisia, mutta aika kummalle Ville näytti tätänykyä. Tuli ihan huono olo :/

• Satan.

Te HIMin kuuntelijat aina väitätte että ette ole pissiksiä, ja kuuntelette musiikkia ihan musiikin takia eikä ulkonäön, ja sitten kun valo ei olekkaan neitimäisen meikkipojan näköinen, niin tulee karkeaa huutoa että miksi Valo ei oo enää söpö. Hahaha, saatanan pinnalliset massateinit.

• Elyce

Minun mielestäni Suzaa// vaikutti pikemminkin huolestuneelta V. Valon ulkonäöstä kyseisen herran hyvinvoinnin ja uran, ei niinkään seksikkyyden vuoksi.

• Suzaa//
        Elyce kirjoitti:

Minun mielestäni Suzaa// vaikutti pikemminkin huolestuneelta V. Valon ulkonäöstä kyseisen herran hyvinvoinnin ja uran, ei niinkään seksikkyyden vuoksi.

Lähinnä minua huolestuttaa että painaako Mr Valoa nytten syysstressi vai onko innostunut bilettämään enemmän kuin olisi hyväksi kun ulkonäkö sen tavalla tai toisella kertoo.. Jos Villelle ilmestyy vielä tummat silmänaluset ilman meikkiä niin minä huolestun oikeasti.

• Olisiko

Him yhtä suosittu jos ville olisi rummuissa ja Gas laulaisi? - NOT

• 32 vee

Hyvä ulkonäkö on aina plussaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      93
      1114
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe