Tein huomion. "Urheilu"lajeina näillä palstojen otsikoina on ehkä vähän miesvoittosempia lajeja. Mihin hittoon oikeesti tällasta biljardipalstaakaan tarvii?
Ja miksi tanssi on "Harrastukset" -otsikon alla?? Sinne minusta kuuluisivat ennemminkin veikkauspelit, biljardit ja skeittailut.
Miksei täällä UHREILU & KUNTOILU-osiossa ole omia palstoja esim. ratsastukselle, aerobicille, voimistelulle, luistelulle, jne.
Huomattavasti yleisempiä lajeja ne ovat kuin esim. kehonrakennus tai sukellus.
No tää on vaan tällaista kitinää, mut silti.. vissiin miehet täällä(kin) määrää mistä keskustellaan.
urheilu ja "urheilu"
3
558
Vastaukset
- nainen
Höpö , höpö !
- --------------
Kehonrakennus on suomen suosituimpia sisäurheilu-muotoja ja on oman palstansa ansainnut. Sukelluksesta en sano mitään kun en asiasta tiedä :)
- Poolmään
Niinpä... Kuka nyt mitäkin mieltää urheiluksi.
Minun mielestäni parin päivän bilisturnee käy kyllä fysiikankin päälle sen verran että ns. urheilun kriteerit täyttyy.
Jos epäilyttää niin salille ja vaikka 10 tuntia ysiä ekana päivänä ja toinen mokoma heti toisena päivänä, eiköhän ala tuntumaan jossain.
Veikkauspelien osalta olen kyllä samaa mieltä kanssasi. Ravikupongin täyttämisestä en saa kyllä urheilua miellettyä edes kännipäin.
Suomalaisia maailmanmestareita löytyy biliardissa kyllä (Immonen,Tähti) mutta mites on muiden listalla olevien "urheilulajien" kohdella!?
Taitaa siellä muutama muukin laji löytyä jossa on suomalaisia mestareita leivottu.
ps. miehet määrää! mur mur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269