1. Aik. 16:11
Kysykää Herraa ja hänen voimaansa, etsikää alati hänen kasvojansa.
Ps. 27:8
Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani". Herra, minä etsin sinun kasvojasi.
Ps. 105:4
Kysykää Herraa ja hänen voimaansa, etsikää alati hänen kasvojansa.
Jes. 55:6
Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
Aam. 5:4
Sillä näin sanoo Herra Israelin heimolle: Etsikää minua, niin te saatte elää.
Aam. 5:14
Etsikää hyvää, älkääkä pahaa, että te eläisitte. Silloin Herra, Jumala Sebaot, on oleva teidän kanssanne, niinkuin te sanotte.
Sef. 2:3
Etsikää Herraa, kaikki maan nöyrät, te, jotka pidätte hänen oikeutensa. Etsikää vanhurskautta, etsikää nöyryyttä; ehkä te saatte suojan Herran vihan päivänä.
Matt. 6:33
Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
Luuk. 11:9
Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
Luuk. 12:31
Vaan etsikää Jumalan valtakuntaa, niin myös nämä teille annetaan sen ohessa.
Kol. 3:1
Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella.
Kehoituksen sana meille kaikille
24
736
Vastaukset
- tasapainoinen
Uskallatko koskaan olla Timoriepu ihminen?
Raamatunkohdat eivät ole "vääriä", mutta rivienvälistä huutaa yksinäinen Timoriepu, joka on eksynyt itsestään pois!
Miksi?- Timoriepu
Kiitä siitä, että olet tasapainoinen.
Minä olen tällainen kuin olen, Jumalan rakastama ja tämmöisenä minä palvelen Häntä.
Ihminen minä varsinkin olen, kaikkineni.
Hyvää illan jatkoa!
- kehoitus!
Totisesti meidän tulee etsiä Jumalan voimaa ja se on löydettävissä. Kiitos sinulla oikeasta kehoituskesta.
- Timoriepu
Koen, että tähän kehoitukseen on runsaasti aihetta kaiken turhamaisuuden ja pinnallisuuden keskellä. Haluan itsekin olla ojentautumassa tämän sanan mukaan. Siunausta sinulle.
Hyvin Timoriepu Jumalan sanassa palvelee.
Siunausta!- Timoriepu
Kaikille aikakausille, kaikille ihmisille kuuluva Sana. Tähän pyrin itsekin. Siunausta sinullekin!
- todella?
Kysytkö koskaan, onko Hänen tahtonsa, sinun tahtosi. Olisitko valmis täyttämään Hänen tahtonsa, vaikka joutuisit täysin vaille mitään omaa entistä ymmärrystäsi? Jos kaikki entinen olisi harhaa, ei jäisi edes sitä omaa entistä minää... Etsi ja ano... jos sinun sydämesi rakastaa Herraa ja Hänen tahtonsa täyttämistä, se kääntyy pois omasta tahdosta. Koska täysin vailla ymmärrystä on mielemme. Meidän mielemme ei kykene ymmärtämään mikä Jumalan hyvä on, tarvitaan sydämen ympärileikkaus oman minän nujertamiseksi, jottei jää omaa tahtoa... vain Hänen tahtonsa. Kaikki entinen on hylättävä, jotta tilalle tulisi uutta.
- Timoriepu
Jumalan tahto on elämäni tarkoitus. Etsin sitä jatkuvasti siten kuin Jumala minulle armoa antaa.
- ympäripyöreä...
Timoriepu kirjoitti:
Jumalan tahto on elämäni tarkoitus. Etsin sitä jatkuvasti siten kuin Jumala minulle armoa antaa.
Vastauksesi on ympäripyöreä... se ei sano yhtään mitään...
Olisitko valmis luopumaan jopa omasta minuudesta, kaikesta mahdollisesta mitä elämässäsi on? siis jopa elämästäsi? kaikista ajatuksistasi, unelmistasi... kaikesta. Olisitko valmis luovuttamaan siis itsesi kokonaan, niin ettei olisi enää sinun tahtoasi, vaan Hänen tahtonsa. - tahto...
Timoriepu kirjoitti:
Jeesus sanoi:joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, ei voi olla minun opetuslapseni. joka löytää elämänsä, kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, löytää sen.
sillä se tie on kaita ja portti ahdas, joka vie elämään ja harvat ovat, jotka sen löytävät.
kuinka moni voi rehellisesti sanoa:enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa...Tuota kohti pyrkien Herra Jeesuksen ja Hänen Pyhän Henkensä avulla.
Filippiläiskirje 3:8 Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana-että voittaisin omakseni Kristuksen.
9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;
10 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
11 jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
13 Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin,
14 minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa. - Timoriepu
tahto... kirjoitti:
Jeesus sanoi:joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, ei voi olla minun opetuslapseni. joka löytää elämänsä, kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, löytää sen.
sillä se tie on kaita ja portti ahdas, joka vie elämään ja harvat ovat, jotka sen löytävät.
kuinka moni voi rehellisesti sanoa:enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa...Tuota kohti pyrkien Herra Jeesuksen ja Hänen Pyhän Henkensä avulla.
Filippiläiskirje 3:8 Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana-että voittaisin omakseni Kristuksen.
9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;
10 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
11 jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
13 Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin,
14 minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.Toit esille sisimpiä tuntojani, kiitos.
- Timoriepu
ympäripyöreä... kirjoitti:
Vastauksesi on ympäripyöreä... se ei sano yhtään mitään...
Olisitko valmis luopumaan jopa omasta minuudesta, kaikesta mahdollisesta mitä elämässäsi on? siis jopa elämästäsi? kaikista ajatuksistasi, unelmistasi... kaikesta. Olisitko valmis luovuttamaan siis itsesi kokonaan, niin ettei olisi enää sinun tahtoasi, vaan Hänen tahtonsa.Tunnustatko Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi?
- ahtaalle?
Timoriepu kirjoitti:
Tunnustatko Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi?
Uskovalle tuo ei ole mikään mantra, jota täytyisi jokaiselta vastaantulevalta kysäistä. Minun ei täydy todistella omaa uskoani epäuskoiselle, kun Jumala tietää minun uskoni.
Kysyin oletko valmis luopumaan koko elämästäsi ja sinä teet tällaisen vastakysymyksen. Eikö se ole aika outoa? Siitä jo näkee, ettet todella seuraa Kristusta... - Timoriepu
ahtaalle? kirjoitti:
Uskovalle tuo ei ole mikään mantra, jota täytyisi jokaiselta vastaantulevalta kysäistä. Minun ei täydy todistella omaa uskoani epäuskoiselle, kun Jumala tietää minun uskoni.
Kysyin oletko valmis luopumaan koko elämästäsi ja sinä teet tällaisen vastakysymyksen. Eikö se ole aika outoa? Siitä jo näkee, ettet todella seuraa Kristusta...Etpä vastannut suoraan kysymykseeni. Jeesus käytti usein vastakysymyksiä, saadakseen kysyjän huomaamaan oman tyhjyytensä.
Jumalalle ainoalle minun pitää tiliä tehdä, ei ihmisille.
Perin kevyesti sinä jakelet tuomioitasi, sinä sunislaisen "koulukunnan" edustaja. Tyylistäsi huomaan, ettet ole Jeesuksen mielenlaatua saanut sisimpääsi. Jos ahdas portti on sinulle jotain muuta kuin Jeesus Kristus itse, olet mennyt ohi Totuuden. No, en minäkään sinua lähde tämän enempää arvioimaan. Meillä on molemmilla tuomarimme, joka tulee aikanaan antamaan molemmista oikean arvion. Kehenkä sinä tuona hetkenä vetoat, omiin ansioihisi, vai Jeesukseen ja Hänen sovitusuhriinsa, sinunkin puolesta? Minulla ei ole muuta kuin Jeesus, joka sovitti syntini, kaikki, jok'ikisen.
PS. Jos sinua vaivaa, niin olen elämäni Jeesukselle luovuttanut jo kauan sitten.
1. Piet. 5:10
"Mutta kaiken armon Jumala, joka on kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa Kristuksessa, vähän aikaa kärsittyänne, hän on teidät valmistava, teitä tukeva, vahvistava ja lujittava". - ahdasportti.
Timoriepu kirjoitti:
Etpä vastannut suoraan kysymykseeni. Jeesus käytti usein vastakysymyksiä, saadakseen kysyjän huomaamaan oman tyhjyytensä.
Jumalalle ainoalle minun pitää tiliä tehdä, ei ihmisille.
Perin kevyesti sinä jakelet tuomioitasi, sinä sunislaisen "koulukunnan" edustaja. Tyylistäsi huomaan, ettet ole Jeesuksen mielenlaatua saanut sisimpääsi. Jos ahdas portti on sinulle jotain muuta kuin Jeesus Kristus itse, olet mennyt ohi Totuuden. No, en minäkään sinua lähde tämän enempää arvioimaan. Meillä on molemmilla tuomarimme, joka tulee aikanaan antamaan molemmista oikean arvion. Kehenkä sinä tuona hetkenä vetoat, omiin ansioihisi, vai Jeesukseen ja Hänen sovitusuhriinsa, sinunkin puolesta? Minulla ei ole muuta kuin Jeesus, joka sovitti syntini, kaikki, jok'ikisen.
PS. Jos sinua vaivaa, niin olen elämäni Jeesukselle luovuttanut jo kauan sitten.
1. Piet. 5:10
"Mutta kaiken armon Jumala, joka on kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa Kristuksessa, vähän aikaa kärsittyänne, hän on teidät valmistava, teitä tukeva, vahvistava ja lujittava".Jeesus on se ahdasportti, olenko jotain muuta sanonut. Hänen luokseen on mentävä ahtaanportin kautta...
Kuitenkin tämä myös tarkoittaa oman kuolemisemme tietä, jotta löytäisimme perille. Kokonaisvaltaista jättäytymistä Jumalan käyttöön.
Tyylistäsi tosiaan kyllä huomaa sen, ettet ole saanut sisimpääsi Totuuden Henkeä ja olet mennyt sen portin ohi.
Sinulla on jäänyt vieläkin vastaamatta kysymyksiini, koska haluat jatkaa omien halujesi mukaan. Sinä et ymmärrä mitä oman entisen minän kuoleminen tarkoittaa. Eihän vanhoihin leileihin lasketa uutta viiniä...
No, minusta on turha jatkaa keskustelua kanssasi, sinä olet saanut kuulla totuuden, enkä enää varoita sinua jumalattomasta tiestäsi. Sanotaanhan, älä heitä helmiä sioille. - Timoriepu
ahdasportti. kirjoitti:
Jeesus on se ahdasportti, olenko jotain muuta sanonut. Hänen luokseen on mentävä ahtaanportin kautta...
Kuitenkin tämä myös tarkoittaa oman kuolemisemme tietä, jotta löytäisimme perille. Kokonaisvaltaista jättäytymistä Jumalan käyttöön.
Tyylistäsi tosiaan kyllä huomaa sen, ettet ole saanut sisimpääsi Totuuden Henkeä ja olet mennyt sen portin ohi.
Sinulla on jäänyt vieläkin vastaamatta kysymyksiini, koska haluat jatkaa omien halujesi mukaan. Sinä et ymmärrä mitä oman entisen minän kuoleminen tarkoittaa. Eihän vanhoihin leileihin lasketa uutta viiniä...
No, minusta on turha jatkaa keskustelua kanssasi, sinä olet saanut kuulla totuuden, enkä enää varoita sinua jumalattomasta tiestäsi. Sanotaanhan, älä heitä helmiä sioille.Siihen et kuitenkaan kyennyt vastaamaan, et ja vain sinä tiedät syyn siihen.
Laitan lopuksi sinulle sunilaisen harhan analyysin, jonka löysin naapurista. Ole hyvä. Muuten, jää pois siitä veljiemme syyttäjän kyydistä, siitä ei mitään hyvää seuraa! Jeesus on parempi matkakumppani.
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Kauheaa on joutua
Kirjoittanut: Jumalan tuomiolle 30.9.2006 klo 14.13
ja saada osakseen kaikki kiroukset, joita on syytänyt toisten ihmisten silmille harhaoppisilla
ja vihantäyteisillä kirjoituksillaan.
Kukaan ei halua uskoa, ei tule uskomaan, eikä kenenkään tarvitse uskoa tällaista ruukkilaista
harhaoppia:
Golgatan jälkeen ei Jumalan Henki ole tullut
yhteenkään käsintehtyyn rakennukseen (Paavalikin
oli synagoogassa monta kertaa) ja Jumalan Henki poistui kokonaan maailmasta Johanneksen kuoleman myötä (mahdotonta, koska Välimeren maissa oli kymmeniä seurakuntia, joissa tuhansia kristittyjä, monet myöhempiä Rooman aikaisia marttyyreita Johanneksen kuoleman jälkeen).
Jumala antaa Henkensä aina suoraan ja Jeesus parantaa aina suoraan taivaasta ilman välikäsiä. (Väärin, koska kättenpäällepanemisen kautta tehtiin jo Jeesuken aikana ja jo alkukirkon aikana terveeksi, Apostolien teoissakin on lukuisia kohtia, jolloin Pyhä Henki saatiin uskovan kättenpäällepanemisen kautta).
Uudestisyntymisen edellytys on Jumalan tahdon täydellinen noudattaminen. (Väärin, koska vanhurkaaksi voi tulla vain armosta, uskon kautta
Jeesuksen sovitustyön tähden ja jos vanhurkaus tulisi teoista, silloinm olisi siitä annettu laki, mutta sellaista ei ole annettu).
Ahtaan portin kokemus on ihmselle ainoa todellinen hetki, jolloin hän voi syödä Jeesuksen ruumiin ja juoda Jeesuksen veren. (Väärin, koska ehtoollinen on Jeesuksen lihan syömistä ja Jeesuksen veren juomista).
Kun Pyhä Henki poistui maailmasta n. 1900 vuotta sitten, alkoi Ilmestyskirjan aika ja Teuvo Suni on ensimmäinen, joka sen jälkeen sai Jumalan kutsun ja Totuuden Hengen ja koko totuuden. (Täydellisesti väärin, koska Henki ei poistunut ja
Jumala ei anna kenellekään yhdelle seurakunnan jäsenelle koko totuutta, ei missään, ei milloinkaan, vaan seurakuntaruumis, Jeesuksen Kristuksen ruumis on se, jolle koko totuus kerran annetaan)
Ilmestyskirjassa mainitut 1000 vuotta, jolloin saatana on vankeudessa, kuluivat jo loppuun n. 1900 vuotta sitten. (väärin, koska ne eivät ole vielä edes alkaneet).
Lopun aikoina evankeliumia ei julisteta enää pelastukseksi vaan todistukseksi. (Väärin, koska jo alkuseurakunnan jäsenille Hengen vuodatus oli
Jumalan voima todistamiseen ja Jeesus on käskenyt mennä saarnaamaan pelastusta ja parannusta kaikkialle maailmaan ja sitten tulee loppu)
Mitä sunilaisuudesta jääkään jäljelle: Valtava kirkkofobia ja seurakuntaviha, lakihenkisyyden mukanaan tuoma kiroaminen ja hirmuinen Jumalan tuomion odotus.
Karttakaa pahaa, riippukaa hyvässä kiinni! - vastaan.
Timoriepu kirjoitti:
Siihen et kuitenkaan kyennyt vastaamaan, et ja vain sinä tiedät syyn siihen.
Laitan lopuksi sinulle sunilaisen harhan analyysin, jonka löysin naapurista. Ole hyvä. Muuten, jää pois siitä veljiemme syyttäjän kyydistä, siitä ei mitään hyvää seuraa! Jeesus on parempi matkakumppani.
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Kauheaa on joutua
Kirjoittanut: Jumalan tuomiolle 30.9.2006 klo 14.13
ja saada osakseen kaikki kiroukset, joita on syytänyt toisten ihmisten silmille harhaoppisilla
ja vihantäyteisillä kirjoituksillaan.
Kukaan ei halua uskoa, ei tule uskomaan, eikä kenenkään tarvitse uskoa tällaista ruukkilaista
harhaoppia:
Golgatan jälkeen ei Jumalan Henki ole tullut
yhteenkään käsintehtyyn rakennukseen (Paavalikin
oli synagoogassa monta kertaa) ja Jumalan Henki poistui kokonaan maailmasta Johanneksen kuoleman myötä (mahdotonta, koska Välimeren maissa oli kymmeniä seurakuntia, joissa tuhansia kristittyjä, monet myöhempiä Rooman aikaisia marttyyreita Johanneksen kuoleman jälkeen).
Jumala antaa Henkensä aina suoraan ja Jeesus parantaa aina suoraan taivaasta ilman välikäsiä. (Väärin, koska kättenpäällepanemisen kautta tehtiin jo Jeesuken aikana ja jo alkukirkon aikana terveeksi, Apostolien teoissakin on lukuisia kohtia, jolloin Pyhä Henki saatiin uskovan kättenpäällepanemisen kautta).
Uudestisyntymisen edellytys on Jumalan tahdon täydellinen noudattaminen. (Väärin, koska vanhurkaaksi voi tulla vain armosta, uskon kautta
Jeesuksen sovitustyön tähden ja jos vanhurkaus tulisi teoista, silloinm olisi siitä annettu laki, mutta sellaista ei ole annettu).
Ahtaan portin kokemus on ihmselle ainoa todellinen hetki, jolloin hän voi syödä Jeesuksen ruumiin ja juoda Jeesuksen veren. (Väärin, koska ehtoollinen on Jeesuksen lihan syömistä ja Jeesuksen veren juomista).
Kun Pyhä Henki poistui maailmasta n. 1900 vuotta sitten, alkoi Ilmestyskirjan aika ja Teuvo Suni on ensimmäinen, joka sen jälkeen sai Jumalan kutsun ja Totuuden Hengen ja koko totuuden. (Täydellisesti väärin, koska Henki ei poistunut ja
Jumala ei anna kenellekään yhdelle seurakunnan jäsenelle koko totuutta, ei missään, ei milloinkaan, vaan seurakuntaruumis, Jeesuksen Kristuksen ruumis on se, jolle koko totuus kerran annetaan)
Ilmestyskirjassa mainitut 1000 vuotta, jolloin saatana on vankeudessa, kuluivat jo loppuun n. 1900 vuotta sitten. (väärin, koska ne eivät ole vielä edes alkaneet).
Lopun aikoina evankeliumia ei julisteta enää pelastukseksi vaan todistukseksi. (Väärin, koska jo alkuseurakunnan jäsenille Hengen vuodatus oli
Jumalan voima todistamiseen ja Jeesus on käskenyt mennä saarnaamaan pelastusta ja parannusta kaikkialle maailmaan ja sitten tulee loppu)
Mitä sunilaisuudesta jääkään jäljelle: Valtava kirkkofobia ja seurakuntaviha, lakihenkisyyden mukanaan tuoma kiroaminen ja hirmuinen Jumalan tuomion odotus.
Karttakaa pahaa, riippukaa hyvässä kiinni!Minun piti oikeastaan tämä kirjoittelu sinulle lopettaa... Kyllä Jeesus on minun Vapahtajani, syntieni sovittaja.
Ei kysymys ole siitä kykenenkö, mutta että vielä pitäisi tässä alkaa todistelistelemaan saatananopissa olevalle uskoani... se ei ole minulle mikään mantra, niinkuin sinulle. Minä kun tiedän, että esim. sinä kykenet sen sanomaan, vaikka olet saatananhengen alaisuudessa.
Sinun sydämesi on niin paatunut, ettei totuus siihen kolahda, ei sitten millään. - Timoriepu
vastaan. kirjoitti:
Minun piti oikeastaan tämä kirjoittelu sinulle lopettaa... Kyllä Jeesus on minun Vapahtajani, syntieni sovittaja.
Ei kysymys ole siitä kykenenkö, mutta että vielä pitäisi tässä alkaa todistelistelemaan saatananopissa olevalle uskoani... se ei ole minulle mikään mantra, niinkuin sinulle. Minä kun tiedän, että esim. sinä kykenet sen sanomaan, vaikka olet saatananhengen alaisuudessa.
Sinun sydämesi on niin paatunut, ettei totuus siihen kolahda, ei sitten millään.Jos usko Jeesukseen ja päivittäinen kulkeminen Hänen kanssaan on saatanaoppia, niin taidat lukea ihan jotain muuta kuin Raamattua ja lisäksi et tunne minua hitustakaan. Saat pitää omat mielipiteesi ihan rauhassa. Minua sitä paitsi kovasti kiinnostaa, miten Jeesus vaikuttaa lähipäivinä ja viikkoina elämässäni, kun saatanalla on noin kova viha päällä.
Jeesustakin herjattiin Beelsebuliksi, miksipä Hänen omansa pääsisi vähemmällä? Se on jopa suuri kunnia, jos minua herjataan uskoni tähden.
Saisinko kuulla muuten kommenttisi tähän sunioppiin?
- sini_taivas
Käännä katseesi Jeesukseen
ja hiljenny Herrasi etehen.
Siinä rakkauden Herran Jeesuksen
saa syntinen osakseen.
Suuntaa mielesi Jeesukseen
ja syvälle armonsa syvyyteen.
Ja sä turhaks näät kaiken turhuuden
eessä Jeesuksen suuruuden.
Eessä Jeesuksen pyhyyden
mä ylistän,rukoillen kiitäen.
Nytkin palvoen eessä Jeesuksen
tahdon viipyä hetkisen.
Sanat:Tuntematon
Sävel:H.H.Lemmel, mutta eihän se nyt tässä kuulu :)
Siunausta!- Timoriepu
Kiitos rohkaisevasta laulusta. Painan sen mieleeni.
Muistetaan toisiamme! - kartsa
Timoriepu kirjoitti:
Kiitos rohkaisevasta laulusta. Painan sen mieleeni.
Muistetaan toisiamme!muuta nimimerkkis. Oo vaikka Timosankari tai Timovoittaja, tuu ulos 'riepu'asenteesta. Sulla on sanat mutta ei asennetta.
- Timoriepu
kartsa kirjoitti:
muuta nimimerkkis. Oo vaikka Timosankari tai Timovoittaja, tuu ulos 'riepu'asenteesta. Sulla on sanat mutta ei asennetta.
Se on protesti kaikkea omavanhurskautta vastaan, itsessäni ja muissa. Jeesus Kristus on ainoa uskonsankari. Menestysteologiaa et minusta saa. Risti riittää. Kruunu tulee myöhemmin.
- sun-glasses
Kiitos hyvistä Raamatun kohdista ja kehoituksen sanoista. Siunausta.
Ps.119:33-38
"Opeta minulle, Herra, käskyjesi tie, niin minä seuraan sitä loppuun asti".
"Anna minulle ymmärrys ottaakseni sinun laistasi vaarin ja noudattaakseni sitä kaikesta sydämestäni".
"Anna minun vaeltaa sinun käskyjesi polkua, sillä sitä minä halajan".
"Anna minun sydämeni taipua sinun todistuksiisi, ei väärän voiton puoleen".
"Käännä kasvoni pois turhuutta katselemasta, anna minun saada virvoitus sinun teilläsi".
"Anna palvelijallesi toteutua lupauksesi, joka on annettu sinua pelkääville".- Timoriepu
Sitä sama sinulle!
Pysytään lähellä Jeesusta rukouksen ja Sanan kautta.
Kiitos Psalmeista ja siunausta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157