Toisenlainen dokumentti

Johan tässä kiitettävästi on tullut palautetta kuluvalla viikolla esitetystä dokumentista, että laitetaan nyt eetteriin hivenen toisenlaistakin dokumentaariota. Turvavyöt kiinni, ettei tuulilasista läpi sentään lennetä...

http://www.wtmedia.org/Silent_Lambs_29_May_05.wmv

11

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koo.koo

Kyllä niitä Jumalan "Sodoma ja Gomorra"- merkkisiä täsmäsalamoita oltaisiin vailla, ja kovasti.

Pitääkö Jehova-setä edelleen jt omana porukkanaan kaikkien näiden paljastuneiden hyväksikäyttötapausten jälkeenkin?

• >>Pitääkö Jehova-setä edelleen jt omana porukkanaan kaikkien näiden paljastuneiden hyväksikäyttötapausten jälkeenkin?

No mutta tokkiinsa!

Se hoituu sillä, että vartiotorniseura myöntää epätäydellisyytensä ja on kuin ei olisikaan. Näinhän käy todistajallekin jos/kun katsoo kyseisen rainan.

"Juu mutta ei meidän järjestö tietenkään täydellinen ole. Meitä on viisi miljoonaa ja kyllä siihen mahtuu kaikenlaisia ihmisiä. Muissakin uskonnoissa on ihan samoja ongelmia, kato vaikka katolilaisia!"

Sitten voisimme tietenkin kysyä pyhän hengen osuutta pedofiliaan erikoistuneiden vanhimpien valinnan osalta...

• editoija

olihan huoo laatu kuvassa ja äänessä. onko luoppareiden rahat loppunu kun ei parempaan pysty

• Noh, asia tuli sentään selväksi laadusta huolimatta. Jt-tuen sivuilta saa käsittääkseni tilata tallenteen kyseisestä aiheesta halutessaan.

• Huokaan

Ihan järkyttävän typerää tuo kahden todistajan vaatimus, joka tietysti reväisty raamatusta suoraan - ja omilla aivoilla ajattelu on kielletty. Missä on inhimillisyys? Robottejako jehovan todistaja ovat? Videolla olevasta JT:stä pystyi erittäin hyvin päättelemään, ettei hän voinut antaa kunnollista vastausta syytöksiin, koska mietti ankarasti vain miten hänen nyt kuuluisi tähän seuran mukaan vastata...oliko hän edes myötätuntoinen uhreja kohtaan, vai miettikö vaan mitä ohjeita ja raamatunjakeita tässä pitäisi nyt käyttää...

• UskoToivo

>>Ihan järkyttävän typerää tuo kahden todistajan vaatimus

Niin, on todella järkyttävää, jos ei voida edes TUTKIA tapausta, jossa ei ole kahta todistajaa. Asian tutkiminen ja tuomio kun ovat kaksi eri asiaa. Nykyisin tieteen ottaminen mukaan rikostutkintaan on auttanut monesti selvittämään vakavia rikoksia, vaikka ei ole yhtään todistajaa. Esim. DNA-menetelmien käyttöönotta voi joissakin tapauksissa olla avain asioiden vahvistamiseen. Myös muut aihetodisteet riittävät usein syyllisen saamisen käpälälautaan.

Jotkut Jehovan todistajat yritävät vesittää tuon Vartiotorniseuran vaatimuksen väittämällä, ettei tuo kahden tai kolmen todistajan vaatimus olisi voimassa. Mutta kyllä se voimassa on. Australialainen JT Harold W. Mouritz kertoo tuon ihan selvällä suomen kielellä. Hän kävi täällä vyöhykevierailulla reilu vuosi sitten ja vahvisti tuon asian. Klikkaa tätä linkkiä:

http://www.geocities.com/uskotoivo2004/mouritz3.mp3

• Ohdake

Kuinka moni jt on uskaltanut katsoa tämän ohjelman läpi? Mitä ajatuksia herätti? Kuinka moni on valmis puolustamaan jt-lahkon tapaa vaieta pedofiliasta ja lakaista roskat maton alle?
      Onko pedofiilille riittävä rangaistus olla erotettuna seurakunnasta kuusi kuukautta, jonka jälkeen katuva otetaan takaisin - eikä asiaa ilmoiteta edes viranomaisille.

Miten on, lähimmäinen? Fger? JuhaniP? Jari-Jt?

Lumipallo on lähtenyt vyörymään. Mitä on odotettavissa?

• Nuppu82

Siis mistä tämä dokumentti tarkalleen ottaen kertoo? olen aikas huono enkussa...ja pitääkö tämä paikkansa, että on ihan tosi juttu?

• hoks
        Nuppu82 kirjoitti:

Siis mistä tämä dokumentti tarkalleen ottaen kertoo? olen aikas huono enkussa...ja pitääkö tämä paikkansa, että on ihan tosi juttu?

ja sen käytännöstä hoitaa seurakunnissa pedofiilitapaukset.

Dokumentissa pedofiilin uhrit ihmettelevät ja itkevät kun saavat tietää hyväksikäyttäjänsä edelleen toimivan seurakunnassa. Vaikka seurakuntakin on tietoinen ja oman rangaistuksensa pedofiilille antanut.

• Nuppu82 kirjoitti:

Jos sinulla on sähköposti, ota yhteyttä tms@37.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Jos sinulla on sähköposti, ota yhteyttä tms@37.

Tässä se oikein: tms37@suomi24.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4770
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1326
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1325
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1101
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      252
      946
    9. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      932
    Aihe