sopisiko karla suomalaiseen sukunimeen
Carlastahan se vääntyy, mutta näytti kauniilta telkkarissa tytön nimenä..
onkohan noita karloja paljon, oletteko koskaan kuullut?
karla
9
1661
Vastaukset
- nimi
johan rupeaa tulemaan karloja tuutista, kun korisevan arja antoi sen tytölleen nimeksi. miksi pitää matkia julkimoita?
- Tipsu
Henk. koht. en pidä Karla nimestä (en pidä myöskään Kaija-nimestä), se on "Karimainen" ja kova nimi. Tulee mieleen Karju, Karhu, Karmiva, Karmea, Kar-alku on jotenkin miesmäinen.
(Kaija-nimestä taas en tykkää siksi että tiedän yhden kaijan, jolla on TOSI iso kyömynenä ja näyttää ihan papukaijalta)
- cosmic_cowboy
Kahdeksankymmenluvun lopulla Jenkkiyhtye Hooters levytti kappaleen "Karla with K", eli maailmallakin käytetään tätä kovempaa alkukirjainta.
- UsvaAuer
Ensinnäkin Carla on kammottava nimi: "kaala". Karla ei ole yhtään parempi. Siitä tytöstä tulee kolkko ja kova ihminen, jos nimi yhtään on enne.
- S.P.
Karla on oikein sievä nimi. Olen koko ikäni tuntenut Karla-nimisen naisen, jolla on supisuomalainen sukunimi. Hän kertoi minulle aikoinaan nimensä johtuvan siitä, että hänen vanhempansa olivat toivoneet poikaa, jonka olisivat voineet nimetä Karloksi tms. Oli miten oli, Karla-nimi käy erinomaisesti.
- millie
Sopiihan se k:lla kirjotettuna suomalaiseen sukunimeen. Mulla on serkku joka kirjottaa kyseisen nimensä c:llä ja hänellä on ruotsalainen sukunimi. Minusta suomalaiseen nimeen se sointuu hyvinkin ja ehkä paremminkin k:lla.
Tossa oli kirjotus joka enteili K/Carla nimisten olevan kylmiä ihmisiä. No, ainakaan mun serkun kohdalla se ei pidä paikkansa. Hän on hyvinkin lämmin ja empaattinen. Joten anna vaan tytöllesi etunimeksi Karla. - k
MINUN NIMI OONNNNN KKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAA
- On nätti
Henk.koht. korvaani kuulostaa hyvältä, ja lisäksi Suomessa onkin Karloja jo muutama sata ennestään.
- Anonyymi
Minun nimeni on Karla ja tykkään nimestäni paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269