Olen saanut jälleen kerran koneeni pelaamaan ja Kunde eikös se ollutkin sinun nimimerkkisisi sieltä pohjoisesta. Olen nimittäin hukannut sähköpostiosoitteesi joten jos sinulla on minun voisitko lähettää minulle viestin niin palautan sen yhdessä erään ongelman kanssa sinulle.
Tämänkertainen ongelmani on taulukko jossa minulla on jokaisella sivulla samassa taulukossa rivi johon kirjoitan ohjaustiedon. Nyt haluaisin että kun kirjoitan sen ensimmäiselle sivulle se muuttaisi tiedon samanlaisena myös muille sivuille, mitenkähän tämä toimisi ?
Esimerkkinä; Kirjoitan soluun B3 vaikkapa "työ", ja haluaisin että se samalla muuttaa solut B27 ja B51 käsittämään saman tekstin ?
Kunde
JormaKauhajoki
3
431
Vastaukset
- #osaan minäkin#
aktiiviseksi ja teet sinne kaavan =B3
sama juttu sen toisen kanssa.
Ei tähän sentään Kundea tarvita apuu. Käytetään hänen ammattitaito vaikeisiin ongelmiin.- JormaKauhajoki
Kiitos paljon. Olen täysin aloittelija ja siksi tällainen kysymys tuli eteen.
kundepuu@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481