Elikkä se paikkakunnan ylpeys, paperitehdas siellä.
Miten sinne pääsis töihin?
Mollin sivulla ollut ilmoitus ja olen laittanut hakemuksia menemään, mutta ei tärppää ei.
Miten sinne pääsee?
Jepuan helmi
10
1747
Vastaukset
- että pitäisi
olla ehkä uskovaista sorttia, jos sinne haluaa, totuutta en tiedä toi oli vaan erään kesätyöntekijän näkökulma asiasta vuosien takaa,
Ehkä ruotsinkieli on tärkeää myös- kyllä
ruotsinkielistä lestadiolaisaluetta, joten huhut saattavat hyvinkin pitää paikkansa työpaikkojen suhteen. Asuntoa on ainakin suomenkielisten vaikea sieltä saada.
- mutta mainitsemasi
kyllä kirjoitti:
ruotsinkielistä lestadiolaisaluetta, joten huhut saattavat hyvinkin pitää paikkansa työpaikkojen suhteen. Asuntoa on ainakin suomenkielisten vaikea sieltä saada.
ideologiat siellä ei oikein innosta meikäläistä älyttömästi, harmi
- tietäääää
kyllä kirjoitti:
Jepua kuuluu Uuteekaarlepyyhyn. Siellä ei juurikaan ole lestadiolaisia. En ole tavannut ainuttakaan.
UPM sijaitsee Pietarsaaressa. Paperilla ei ole kovin hyvin mennyt viime aikoina. On ollut pakkoeläkkeellesiirtämisiä ja väen vähennyksiä. - mitään lessuja oo
kyllä kirjoitti:
ja ne muutamat jotka on, neki on suomenkielisiä... jepualla pärjää hyvin suomenkielellä! Ja Mirkalle otetaan töihin yhtä paljo suomen kuin ruotsinkielisiä. Puolet Alahärmästä on varmaan siellä töissä!
- abcdefghijklm
Se on hiekkapaperitehdas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- tiietäääää
Mirka, hiekkapaperitehdas on Euroopan ellei maailman suurin alan tehdas. Sitä on laajennettu viime aikoina ja lisää työvoimaakin on tarvittu. Uskonnollisesta suuntauksesta en ole kuullut mitään. Kaiken lisäksi koko Uudenkaarlepyyn alue ei ole lestadiolaisseutua, vaan kuuluu entiseen Etelä- Pohjanmaahan. Ke- Pohjanmaalla on lestadiolaisia paikoin enemmän ja vähemmän.
- löytyy
kun lähettää hakemuksen ja soittelee viel pari kertaa perään. ainakin itsellä tärppäs sillä tavalla. ei aina tahdo riittää pelkkä hakemus netin kautta. osoittaahan se kiinnostusta, kun rimpauttelee henk.koht. työpaikalle. ei muuta , kun luuri käteen!!!
- jepua yhtä
kuin jeppis?? Mua on aina askaruttanu se ,että jeppis on yhtä kuin jepua
- jeppo_jepua
jepua yhtä kirjoitti:
kuin jeppis?? Mua on aina askaruttanu se ,että jeppis on yhtä kuin jepua
Jepua on Jepua ja Jeppis on Jeppis eli Pietarsaari.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707