Onko paljon muita, jotka toivoisi bändin seuraavan levyn jälkeen palaavan oudompiin soundeihin? Vaikea uskoa, että Zooropa on tehty 90-luvun alussa, jolloin tanssimusiikki ja uudet koneelliset jipot oli vasta kehittymässä!
Paluu Zooropan aalloille?
4
410
Vastaukset
- U2heart
Zooropan ekassa biisissähän sanotaan "vorsprung durch technic" - eli kohti teknologiaa. Siitähän siinä Zooropa levyssä oli kysymys.
U2 uudistuu jatkuvasti, joten eiköhän jotain uutta ole taas tulossa.- no joo niin
kun ne alotti niillä oli oma juttu mitä ne teki vaikka ei osannu kunnolla soittaa. ahtung baby oli mulle tärkeä levy. paljon tärkeempi kun joshua tree tai zooropa tai pop. the unforgettable firestä ja zooropasta sais hyvät ep.t eli joku 6 biisiä. nää 2000-luvun studio levyt atyclb ja hdab, niistä sais singlet eli kummallakin on turhia biisejä 80-90 prossaa. toivottavasti se bädi vielä tekee sen KLASSIKKO levysä mistä se laulaja on uhonnu viimiset 15 vuotta. pop se ei ollu , radiohead veti pitemmän korren sillon.
- raindog
Vaikea uskoa että Zooropan kaltaisiin saundeihin mentäisiin enää. Brian Eno kun ei aio omien sanojensa mukaan tuottaa enää U2:ta. Ja Enohan ne saundit sinne nimenomaan toi. Kuuntele vaikka mitä tahansa Enon 70-luvun jälkeen tehtyä levyä niin huomaat. Suosittelen.
- snbsfn
noin? Luin atU2.comista kyllä tuosta, mut siinä puhuttiin vaan ATYCLB:n ajoista, että Eno olisi halunnut enemmän tunnustusta parista kolmesta kappaleesta, johon bändi ei suostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882