Tulipa katsottua Pirates-elokuva ensimmäisen ja viimeisen kerran...pelkkää miekkailua ja köysistössä lentelyä. Deppin suoritus keskinkertainen. Tää on siis lastenelokuvana varmaan hyvä ---parempiakin merirosvoelokuvia on nähty.
pirates
3
490
Vastaukset
- mamalove
Pirates on viihdyttävä seikkailuleffa ja mielestäni Johnny Depp tekee parhaimpia suorituksia roolissaan. Leffaan pääsee sisään täysin muutaman uusintakatsannon jälkeen. Aina löytyy jotain uusia pieniä juttuja, joita ei ole tajunnut edellisellä kerralla.
- zeromjj-d
Sen minäkin olen huomannut että kun leffan katsoo tarpeeksi monta kertaa niin silloin sen vasta tajuaa.. Minulla on aina sama vika että leffa on aina nähtävä kahdesti ennen kuin sen kunnolla tajuaa.. :)
(No pirates 1 on kyllä katsottu ihan liiankin monta kertaa.. hehe) - piiruli
Pirates of the Caribbean tuo esiin vain sen "kiltin puolen" merirosvoista, ja onhan niitä parempiakin nähty. Mutta kyllä se on sellainen leffa jonka voi katsoa muutenkin kuin vain kerran. Ja mielestäni Johnnyn suoritus Jackkina oli oikein hyvä ja viihdyttävä. Mutta kyllä hänellä on parempiakin rooleja ollut !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229